اقتدار نیروهای مسلح دشمن را متوقف کرده است


اقتدار نیروهای مسلح دشمن را متوقف کرده است

مصری، گفت: اقتدار و توان بازدارندگی نیروهای نظامی و انتظامی دشمن را پشت سد مستحکمی به نام انقلاب و جمهوری اسلامی متوقف کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «عبدالرضا مصری» در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که امروز (شنبه، ۱۳ مهر) همزمان با آغاز هفته ناجا در ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: به برکت جمهوری اسلامی نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی کامل هستند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: اقتدار، آمادگی و توان بازدارندگی نیروهای نظامی و انتظامی باعث شده که هیچ کشوری حتی نتواند فکر دست درازی و تجاوز به این آب و خاک را در سر بپروراند.
وی با اشاره به توطئه ها و هجمه های گسترده ای که دشمنان از ابتدای انقلاب تا به امروز بر علیه کشورمان پیاده کرده و در تمامی آنان ناکام بوده اند، اظهار کرد: ۴۰ سال است که دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار پشت سد مستحکمی به نام انقلاب و جمهوری اسلامی متوقف شده اند.
مصری، اقتدار نیروهای مسلح و پایداری و استقامت ملت ایران را بزرگترین علت ناکامی دشمنان خواند و ابراز کرد: این استقامت، پایمردی و ایستادگی را در مکتب اسلام و توسط امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یاد گرفته‌ایم.
وی با اشاره به صادر شدن انقلاب به اقصا نقاط جهان، تصریح کرد: امروز دکترین مقاومت که از سوی جمهوری اسلامی به همه کشور های آزادی خواه صادر شده است، موجب عظمت و اقتدار کشورمان در مجامع جهانی شده و همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت، با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس خدمتگذار در راستای برقراری نظم و امنیت، بیان کرد: تا زمانی که ماموران جان برکف نیروی انتظامی هوشیار و بیدار به حراست از تمامیت ارضی کشور می پردازند، دشمنان هرگز نخواهند توانست کوچک‌ترین ضربه‌ای به کشور و امنیت آن وارد کنند.
وی در پایان گفت: به برکت امنیتی که پلیس و سایر نیروهای مسلح در کشور برقرار کرده اند؛ روز به روز بر عزت جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی افزوده شده و در مسیر توسعه، عمران و آبادانی قدم بر خواهد داشت.
پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی