فرمانده قرارگاه اربعین ناجا: مرز خسروی همچنان مسدود است/ جایگزین مرز خسروی، مرز مهران است


فرمانده قرارگاه اربعین ناجا: مرز خسروی همچنان مسدود است/ جایگزین مرز خسروی، مرز مهران است

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: مرز خسروی تا اطلاع ثانوی مسدود است و تا زمانیکه مرز در آنطرف

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا: مرز خسروی همچنان مسدود است/ جایگزین مرز خسروی، مرز مهران استبه گزارش فانوس، سردار محسن فتحی‌زاده فرمانده قرارگاه اربعین به تردد پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: تردد در مرز خسروی مسدود است و جایگزین مرز خسروی، مرز مهران است.

وی با بیان اینکه عملیات اربعین از چند روز گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: حجم زائران نسبت به پارسال افزایش یافته است و‌خوشبختانه تاکنون موردی اتفاق نیافتاده است.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد: در مرزهای مهران چذابه و شلمچه مشکلی نداریم، تردد پر حجم بوده اما موردی گزارش نشده است، در مرز مهران عبور خودروهای کاپوتاژی مسدود شده است، خودرو سواران از مرز مهران عبور نکنند.

وی در ادامه از مردم خواست برای اطلاع از وضعیت تردد خود کد ملی خود را به ۱۱۰۳۰۰۰۰۱۰ پیامک کنند تا با دریافت کد به اداره پست محل زندگی خود مراجعه کنند و سپس برگ تردد خود را دریافت کنند. تاکنون ۲۴۰ هزار برگ تردد صادر شده است.

وی در پایان گفت: طبق رایزنی‌های که با پلیس عراق داشتیم آن‌ها چندتوصیه را به زائران ایرانی کردند. آن‌ها از زوار خواستند در مسیرهای اصلی تردد کنند و از سوار شدن به خودروهای مشکوک پرهیز کنند.

خبرنگار: فرید حائری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید