مرسدس: دستور تیمی به والتری بوتاس رفتار خوبی نبود


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف بیان کرده است که از قدرت آندرکات متعجب شده است و بابت دستور تیمی که به والتری بوتاس داده شد حس خوبی را نداشت ولی کاری بود که باید صورت می گرفت. توتو ولف در مورد استراتژی مرسدس نظر خود را اینگونه بیان کرد: ما در مورد آندرکات در تیم بحث کردیم ولی ترس این را داشتیم که در ترافیک گرفتار شویم. تصمیمی...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف بیان کرده است که از قدرت آندرکات متعجب شده است و بابت دستور تیمی که به والتری بوتاس داده شد حس خوبی را نداشت ولی کاری بود که باید صورت می گرفت.

توتو ولف در مورد استراتژی مرسدس نظر خود را اینگونه بیان کرد:

ما در مورد آندرکات در تیم بحث کردیم ولی ترس این را داشتیم که در ترافیک گرفتار شویم. تصمیمی که برای فتل گرفته شد یک تصمیم درست بود، آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و فکر می کنم که همه(تیم ها) متعجب شدند که چقدر آندرکات می تواند در این پیست قدرتمند ظاهر شود. (در لحظه ای که فتل به پیت آمد) ما موقعیتمان را از دست دادیم و با از دست دادن برد تصمیم بر این گرفتیم که مخالف آنها رفتار کنیم و کمی بیشتر در پیست بمانیم، لوییس هم به ما گفت که تایرهایش در شرایط ایده آلی قرار دارند و ما می دانستیم که بالاخره آنها در ترافیک گرفتار می شوند.

فرضیه های زیادی مطرح بود که هر کدام متفاوت بود، تایرهایمان از بین رفت که دیگر رقابتی نبودیم و در ناکجااباد قرار گرفتیم.

مرسدس: دستور تیمی به والتری بوتاس رفتار خوبی نبودمرسدس: دستور تیمی به والتری بوتاس رفتار خوبی نبود لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

در مسابقه شش خودروی اول که به دنبال هم در پیست دور می زدند، این فراری بود که با سباستین فتل و ردبول با مکس ورشتپن قمار پیت استاپ را شروع کرد و در دور بعد از آن نیز فراری چارلز لکلرک را به پیت آورداما مرسدس واکنشی از خودش نشان نداد. اما بعد والتری بوتاس را قبل از لوییس همیلتون به پیت آوردند و در نهایت در دور 27 به بوتاس دستور دادند تا بیاید روی محدوده 1.48 دور بزند تا فضایی را ایجاد کند که همیلتون در جلوی او به پیست باز گردد. این درحالی بود که پیشتر توتو ولف بیان کرده بود که بوتاس در رقابتی آزاد با همیلتون قرار دارد. ولف در اینباره بیان کرد که:

تصمیمی که ما گرفتیم اقدام خوبی نبود ولی خب آندرکات بیشتر از انچیزی که هرکسی فکر می کرد قدرتمند بود. من فکر نمی کنم که فراری قصد تعویض جایگاه بین رانندگانش را داشت با توجه به اینکه این اجازه را به سباستین داد تا اول به پیت بیاید و ما با نگه داشتن لوییس جایگاه او را در موضع ریسک قرار دادیم با این امید که بتوانیم به پیروزی مسابقه برسیم.

این دلیلی بود که ما به والتری گفتیم که سرعتش را کم کند چون اگر این کار را نمی کرد لوییس پشت آلبون به پیست باز می گشت. در حالت کلی اگر بوتاس این کار را نمی کرد نتیجه تیمی بدتری انتظارمان را می کشید. ما به او(والتری) این جایگاه را بدهکاریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر پایتخت در سن 71 سالگی