ستاره سوپرنچرال در ریبوت سریال Walker ایفای نقش می‌کند


ستاره سوپرنچرال در ریبوت سریال Walker ایفای نقش می‌کند

جرد پادالکی ستاره سریال سوپرنچرال قرار است در سریال Walker که یک ریبوت از سریال Walker, Texas Ranger است ایفای نقش کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. جرد پادالکی که برای 15 سل نقش سم وینچستر را در سریال سوپرنچرال را برعهده داشته، اکنون قرار است به سراغ یک شخصیت مهم دیگه در تلویزیون برود و بازی در نقش نسخه به روز شده واکر را برعهده گرفته...

جرد پادالکی ستاره سریال سوپرنچرال قرار است در سریال Walker که یک ریبوت از سریال Walker, Texas Ranger است ایفای نقش کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

جرد پادالکی که برای 15 سل نقش سم وینچستر را در سریال سوپرنچرال را برعهده داشته، اکنون قرار است به سراغ یک شخصیت مهم دیگه در تلویزیون برود و بازی در نقش نسخه به روز شده واکر را برعهده گرفته است.

سریال Walker, Texas Ranger بین سال‌های 1993 تا 2001 پخش شده و چاک نوریس نفش اول آن بود. این سریال که در 100 کشور مختلف پخش شد، بسیار محبوب است و در دنباله آن، فیلم‌های تلویزیونی و رمان‌هایی نیز برایش نوشته شده است. بنابر گزارش سایت ددلاین، جرد پادالکی بازیگر نقش اصلی و تهیه کننده سریال خواهد بود و قرار است داستان به نسخه اصلی وفاداری زیادی داشته باشد. کوردل واکر پدر دو فرزند است که همسرش مرده و به مدت دو سال به عنوان مامور مخفی فعالیت داشته و اکنون به خانواده خودش بازگشته است. فیلم‌نامه سریال Walker توسط آنا فریک نوشته می‌شود که در کنار جرد دیگر تهیه کننده سریال است. آنا فریک سابقه زیادی در تلویزیون دارد که جدیدترین اثرش Valor است.

هنوز مشخص نشده که این سریال بر روی چه شبکه‌ای پخش خواهد شد ولی CW و CBS گزینه‌های اصلی هستند. CBS شبکه‌ای هست که نسخه اصلی این مجموعه بر روی آن پخش می‌شد و در گذشته سابقه خوبی در ریبوت کردن سریال‌هایی مثل Hawaii Five-O و MacGyver دارد.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد جرد در میان طرفداران سرسخت سریال Supernatural، سریال Walker می‌تواند توجه این عده را به خود جلب کند. البته در حال حاضر تمام تمرکز این بازیگر بر روی فصل آخر سریال Supernatural است که بسیار مورد انتظار است.

ستاره سوپرنچرال در ریبوت سریال Walker ایفای نقش می‌کندستاره سوپرنچرال در ریبوت سریال Walker ایفای نقش می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان