صحبت های عجیب پدر فاتی؛ دوست دارم برای پرتغال به میدان رود!


صحبت های عجیب پدر فاتی؛ دوست دارم برای پرتغال به میدان رود!

پدر آنسو فاتی از تمایل خود برای حضور فاتی در پرتغال سخن گفته است.

پدر آنسو فاتی از تمایل خود برای حضور فاتی در پرتغال سخن گفته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، روند اعطای پاسپورت اسپانیایی به آنسو فاتی، پدیده نوظهور و 16 ساله بارسلونا به سرعت طی شد تا این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی زیر 17 ساله های برزیل (ماه اکتبر 2019) نداشته باشد.

با این وجود پدر فاتی امیدوار است پسرش با پشت کردن به علاقه اسپانیا بازی برای پرتغال را برگزیند. بوری فاتی که با آبولای پرتغال صحبت می‌کرد در این خصوص گفت:

"رویای من دیدن پسرم با پیراهن پرتغال بود و این رویای خودش هم بود، اما اکنون سخت شده است. چندی پیش با یکی از مدیران فدراسیون فوتبال پرتغال صحبت کردم. گفت و گوی مثبتی بود و قرار گذاشتیم تا روز بعد دوباره صحبت کنیم اما آن فرد دیگر تماسی با من نداشته است.

بعد از آن و با بازی هایی که آنسو برای بارسا انجام داد، فشارها از سوی اسپانیا افزایش یافت و من به طور مستقیم با رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه داشتم."

آنسو فاتی که در گینه بیسائو به دنیا آمده، از 6 سالگی در اسپانیا زندگی می‌کند و به همین دلیل توانسته پاسپورت اسپانیایی را دریافت کند. او به دلیل اصالت خانوادگی اش و به دنیا آمدن اجدادش در گینه مستعمره پرتغال، شانس دریافت پرتغالی را نیز داشته است.

فاتی شانس زیادی برای حضور در جام جهانی زیر 17 ساله ها دارد اما مطابق قوانین فیفا، او بعد از آن هم مشکلی برای تغییر تابعیت نخواهد داشت. در حقیقت تا زمانی که فاتی برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا به میدان نرفته باشد، هنوز هم می‌تواند برای پرتغال به میدان رود. بوری فاتی نیز احتمال این تغییر را رد نکرده است:

"او نیز همانند من احساس پرتغالی بودن دارد و به راحتی می‌تواند برای پرتغال بازی کند. تنها کافی است اومارو امبالو (بازیکن 18 ساله بنفیکا) او را متقاعد کند. او دوستی عالی است و هر روز با آنسو صحبت می‌کند. همه چیز در دستان آنسو است و اوست که تصمیم گیری خواهد کرد."

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)