تخفیف 20 درصدی برای ارائه خدمات به تاکسی‌های دارنده معاینه فنی برتر


تخفیف 20 درصدی برای ارائه خدمات به تاکسی‌های دارنده معاینه فنی برتر

قنادان گفت: در پرداخت هزینه خدمات برای تاکسی‌هایی که معاینه فنی برتر دارند 20 درصد تخفیف می‌دهیم.

تخفیف 20 درصدی برای ارائه خدمات به تاکسی‌های دارنده معاینه فنی برتربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ظهر امروز در مراسم تعویض کاتالیست‌‌های فرسوده تاکسی‌های تهران در جمع خبرنگاران گفت: موضوع آلودگی هوا در نیمه دوم سال بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و امسال هم باید دستاوردی که سال پیش در کاهش آلودگی هوا کسب کردیم را حفظ کنیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند در کاهش آلودگی هوا کمک کند، تاکسی‌ها هستند، زیرا به دلیل تردد زیاد در صورتی که آلاینده باشند، سهم زیادی در آلودگی هوا خواهند داشت.

کاهش آلایندگی هوا با اجرای طرح تعویض کاتالیست فرسوده تاکسی‌ها

او با اشاره به اینکه هزینه تاکسی‌ها افزایش یافته است، افزود: از این جهت مسئولان شهری باید به تاکسی‌ها یارانه بدهند، لذا اجرای طرح تعویض کاتالیست فرسوده تاکسی‌ها میزان آلایندگی را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: ارائه درخواست شهرداری مبنی بر شناور شدن ساعت کار کارمندان برای عصرها/ بخشی از هزینه تعویض کاتالیست‌ فرسوده تاکسی‌های شهری را شهرداری می‌دهد

مدیر عامل تاکسیرانی تهران با تأکید بر اینکه این کاتالیست‌ها ویژه تاکسی تولید شده‌اند، تصریح کرد: کیفیت این کاتالیست‌ها در حدی است که تولید کننده داخلی آن را برای یک و نیم سال گارانتی کرده است.

قنادان در خصوص روش انتخاب تاکسی برای تعویض کاتالیست گفت: هر تاکسی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کند، اگر به دلیل فرسودگی کاتالیست نتواند استاندارد‌های معاینه فنی را پاس کند، می‌تواند از این طرح استفاده کند.

او در پایان با بیان اینکه برای تعویض کاتالیست‌های فرسوده یارانه ۴۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم مشوق‌های دیگری مانند اعمال تخفیف ۲۰ درصدی در پرداخت هزینه خدمات را برای تاکسی‌هایی که معاینه فنی برتر دارند در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی