طراحی ساده دنیای بازی Cyberpunk 2077


طراحی ساده دنیای بازی Cyberpunk 2077

یکی از طراحان ارشد بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرد که شرکت CDPR سعی کرده است محیط این بازی را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کند.

طراحی ساده دنیای بازی Cyberpunk 2077به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سی دی پرجکت رد یکی از شرکت‌های خوش سابقه در حوزه ساخت عناوین رایانه‌ای و این شرکت با ساخت بازی The Witcher 3 توانست یکی از بزرگ‌ترین عناوین به یاد ماندنی دنیای بازی‌های رایانه‌ای را عرضه کند. این عنوان ماجراجویی در کنار ماموریت‌های داستان اصلی، ماموریت‌های جانبی بسیار زیادی داشت که هر کدام از آن‌ها گیمر را درگیر اتفاقاتی جدید و شگفت می‌کرد. اما این شرکت در حال حاضر روی عنوان جدید خود یعنی Cyberpunk 2077 کار می‌کند و باید امیدوار بود این عنوان که به گفته خود شرکت سازنده، یکی از بازی‌های بسیار بزرگ در جهان است بتواند مانند بازی The Witcher 3 در بین گیمرها جا خوش کند.

بسیاری از گیمرها نگران این موضوع هستند که دنیای بازی Cyberpunk 2077 بسیار آزار دهنده و کسل کننده باشد اما یکی از مدیران ارشد بازی مذکور اعلام کرد که عنوان Cyberpunk 2077 قرار نیست هیچ بخش آزاردهنده‌ای داشته باشد و قطعا گیمرها به این نتیجه خواهند رسید که بازی جدید شرکت سی دی پراجکت رد از عناوین قبلی این شرکت بسیار بهتر خواهد بود.

طراحی ساده دنیای بازی Cyberpunk 2077

فیلیپ وبر اعلام کرد: "زمانی که شرکت ما ساخت بازی The Witcher 3 را آغاز کرد، ایده‌های جالبی از افراد حاضر در پروژه به ما رسید که یکی از آن‌ها پیدا کردن حروفی مشخص در بازی بود. طبق این ایده، گیمر باید در محیط بازی باید به دنبال چندین حرف می‌گشت و با جمع آوری همه‌ی آن‌‎ها به کلمه‌ای می‌رسید و پس از آن جایزه‌ای را از بازی دریافت می‌کرد؛ اما این ایده همان ابتدا رد شد و ایده جدید داده شد که بازی The Witcher 3 بر اساس آن ساخته شد."

بیشتر بخوانید: آمریکا، بالاترین سهم خرید کنسول PS4 را دارد

برای ساخت عنوان Cyberpunk 2077 نیز چندین ایده وجود داشت اما شرکت سی دی پراجکت رد سعی کرد از ساده‌ترین‌ آن‌‎ها برای ساخت بازی مذکور استفاده کند. با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت سازنده دنیای بازی را چگونه طراحی کرده است و گیمرها با ورود به دنیای بازی دچار سر در گمی خواهند شد یا مانند عنوان قبلی این شرکت، گیمرها به راحتی در داستان بازی پیش روی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دنیای ساده در بازی Cyberpunk 2077

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...