سیاست آمریکا در منطقه شکست خورده است


سیاست آمریکا در منطقه شکست خورده است

نماینده ولی‎فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد گفت: سیاست آمریکا در منطقه شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، آیت‎الله سید احمد میرعمادی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه خرم‎آباد، اظهار کرد: حمله پهپاد جنبش انصارالله یمن به قطب نفت صنعت عربستان کار مهمی بود و موضع گیری‎های آمریکا در این قبال متزلزل است.

وی تصریح کرد: آمریکا در این رابطه دچار سردرگمی شده است، اگر ایران این کار را انجام داده بود رسما اعلام می‌کرد.

امام جمعه خرم‎آباد خاطرنشان کرد: این حمله اندک نشان داد که عربستان و کشورهای منطقه که چشم امید به آمریکا بسته اند آسیب پذیرترین کشورها هستند.
آیت‎الله میرعمادی اضافه کرد: برای ما حجت تمام است و هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان ایران و آمریکا شکل نخواهد گرفت.

وی بیان کرد: عده‎ای باید توجه کنند و سیاست آشفته آمریکا را در نظر بگیرند، آمریکایی‎ها خروج از برجام، تشدید تحریم، تهدید نظامی را انجام داده و اخیرا مذاکره بدون پیش شرط را مطرح می‎کنند.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با اشاره به سالروز هفته دفاع مقدس ادامه داد: حضور حماسی مردم در صحنه دفاع مقدس فراموش نشدنی است، تمام تجهیزات جهان در اختیار صدام قرار گرفت اما در برابر اراده ملت، دشمن ناکام ماند.

آیت‎الله میرعمادی عنوان کرد: همان چیزی‎که دشمن می‎خواست از آن به عنوان فروپاشی نظام استفاده کند باعث تثبیت نظام شد و باید دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم و یاد شهدا را گرامی می‎داریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) افزود: زنده ماندن این امام همام برای زنده ماندن نهضت امام حسین (ع) و تداوم بخش مسیر امامت بوده تا اینکه چراغ امامت تداوم پیدا کند.

امام جمعه خرم‎آباد تصریح کرد: در دوران امام سجاد دوران سخت و خفقان عجیبی حاکم بود و در قالب دعا و راز و نیاز توانست مقام معنوی نهضت امام حسین را برقرار کند.

آیت‎الله میرعمادی با اشاره به سالروز تخریب حرمین شریفین عسکریین توسط تکفیری‎ها اضافه کرد: اکنون گنبد این دو امام به بهترین شکل ساخته شد و قبور ائمه نماد و توجه دادن مردم به خدا است.

وی افزود: تکفیری‌ها می‎خواهند این نماد و الگو نباشد چراکه ائمه مطهر مبارزه با ظلم و ستم را مدنظر داشته و تخریب قبور آنان به عنوان راهبرد دشمن برای مقابله با مقاومت و ایستادگی مردم است.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان ادامه داد: در این راستا مهم‎ترین وظیفه ما در برابر این راهبرد دشمن و تخریب قبور ائمه مقاومت با دفاع از حرم است.

آیت‎الله میرعمادی عنوان کرد: شکل گیری مدافعان حرم در این راستا بوده است، مدافعان حرم، مدافع مقاومت و ایستادگی هستند، مدافعان حرم مدافع پایدار شکل گیری مقاومت هستند، مدافعان حرم، مدافع مرکز معنویت و توجه به خدای متعال هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند