هتل صحرا نوشهر


هتل صحرا نوشهر از واحدهای اقامتی با سابقه این شهر می باشد که سال 1352 در ساحل دریای خزر به بهره برداری رسید. هتل صحرا دارای 38 باب اتاق است که این اتاق ها در دو ساختمان مجزا با یک طبقه همکف و یک طبقه اول واقع شده اند. هتل صحرا حد فاصل جاده نور […] نوشته هتل صحرا نوشهر اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران - سیری در ایران. پدیدار...

هتل صحرا نوشهر از واحدهای اقامتی با سابقه این شهر می باشد که سال ۱۳۵۲ در ساحل دریای خزر به بهره برداری رسید. هتل صحرا دارای ۳۸ باب اتاق است که این اتاق ها در دو ساختمان مجزا با یک طبقه همکف و یک طبقه اول واقع شده اند. هتل صحرا حد فاصل جاده نور به نوشهر واقع شده است و دسترسی به این دو شهر را امکان پذیر می سازد. میهمانان محترم می توانند به آسانی از ساحل سنگی هتل صحرا و تماشای دریاچه خزر لذت ببرند. از جاذبه های تفریحی نوشهر می توان به دریاچه خضر نبی اشاره کرد که دسترسی به این دریاچه از هتل صحرا با پیمودن مسافت ۶۹ کیلومتر میسر می شود، همچنین تا جاذبه های طبیعی دیگر نظیر سد آویدر و پارک جنگلی سی سنگان نیز فاصله ای حداکثر ۳۳ کیلومتر بایستی طی شود. میهمانان ارجمند توجه نمایند هتل صحرا در بخش ورودی به اتاق ها دارای تعدادی پله می باشد .

کافی شاپ ، لاندری (خشک شویی) ، سفرخانه سنتی , بسته آرایشی و بهداشتی ، حمام ، تلویزیون ، تلفن ، سرویس بهداشتی فرنگی از جمله دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این مجموعه جهت رفاه حال میهمانان عزیز است .

سد آویدر که در ۳۰ کیلومتری شرقی شهر نوشهر و در نزدیکی پارک سی‌ سنگان استان مازندران قرار گرفته مناظری بسیار زیبا و مکانی بکر برای تفریح و لذت بردن از طبیعت به وجود آورده است.
پارک جنگلی سی سنگان در ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور واقع شده است و یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های جنگلی شمال کشور است. انبوه درختان بلوط، افرا و شمشادهایی که تا نزدیکی دریا پیش رفته اند زیبایی سی سنگان را دو چندان کرده است. روستای کندلوس و بازار سنتی نوشهر از دیگر جاذبه های تاریخی این منطقه بسیار زیبا می باشند.
از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل صحرا نوشهر ساحل دریا، مجموعه رستورانهای ساحلی بام دریا و دلستان میباشد .

هتل صحرا نوشهر از کودکان کمتر از شش سال (حداکثریک نفر) در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید .

هتل صحرا نوشهر

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا مکان های مهم و جاذبه ها گردشگری :
فاصله تا پارک فین چالوس : ۲۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا تله کابین نمک آبرود : ۴۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا غار دانیال :۵۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه نوشهر : ۱۸کیلومتر، ۲۱ دقیقه با خودرو
فاصله تا ساحل دریا : ۴۱متر، کمتر از۵ دقیقه پیاده
فاصله تا ترمینال : ۷کیلومتر، ۸ دقیقه با خودرو

آدرس: استان مازندران – حد فاصل جاده نور به نوشهر – ۸ کیلومتری نوشهر – مقابل دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر

هتل صحرا نوشهر
هتل صحرا نوشهر
هتل صحرا نوشهر

منبع : یو اسپیس – هتل آیلار – ایران هتل آنلاین – تخفیفان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل