یزدانی باخت و اطری با پیروزی آغاز کرد


یزدانی باخت و اطری با پیروزی آغاز کرد

تهران- ایرنا- امیرمحمد یزدانی آزادکار وزن 65 کیلوگرم در دومین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مغلوب حریف کوبایی شد و رضا اطری نیز در نخستین مبارزه برابر نماینده بلاروس به برتری رسید.

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد از ساعت ۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) با مبارزه‌های وزن‌های المپیکی ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم در سالن ورزشی باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که «رضا اطری» و «امیرمحمد یزدانی» نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم «رضا اطری» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفس‌گیر و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۲ از سد «ولادیسلاو آندریف» دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت.

دارنده مدال طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان «کوم سانگ کانگ» دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره شمالی و «آندری یاتسنکو» دارنده مدال برنز جهان از اوکراین می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم «امیرمحمد یزدانی» دور دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۲ «باتیر بورجاکوف» از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل «الخاندرو توبیر والدز» دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱۳ بر ۹ شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

والدز کوبایی در مرحله بعد آزادکار بحرینی را پیش‌رو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه