فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان جان تازه ای می‌گیرد


فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان جان تازه ای می‌گیرد

اصفهان- ایرنا- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم بانوان این باشگاه با قدرت در لیگ برتر امسال شرکت می کند و برای موفقیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

احمد جمشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در فصل گذشته لیگ برتر اصفهان توانست با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم این رقابت ها قرار گیرد و سعی ما این است در فصل جاری رقابتها جان تازه ای به این تیم بدهیم تا ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه انجام شد در زمینه حضور پرقدرت تیم ذوب آهن در لیگ برتر تصمیم گیری و مقرر شد این تیم مستحکم تر از گذشته در این مسابقات حضور یابد.

وی اضافه کرد: بخش بانوان باشگاه با هماهنگی هیات مدیره و مدیرعامل درباره موضوعاتی از قبیل سرمربی و بازیکنان تصمیم گیری خواهند کرد و امیدوارم این تیم هم همانند مردان ذوب آهن بتواند در لیگ برتر فوتبال کشور موفق ظاهر شود.

جمشیدی با اشاره به حواشی فصل گذشته این تیم تصریح کرد: حواشی سال گذشته این تیم و درگیری بازیکنان فقط یک اتفاق بود و در فصل جاری چنین موضوعاتی پیش نخواهد آمد و همه برای سربلندی ذوب آهن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: هدف ما ارتقای بیش از پیش باشگاه ذوب آهن و اصفهان است و برای موفقیت نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور هم آقایان و بانوان تلاش خواهیم کرد.

فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن دو نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال زنان کشور در فصل ۹۹-۹۸ هفته جاری در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این رقابتها ۱۲ تیم با یکدیگر رقابت می کنند. برنامه هفته اول لیگ برتر زنان کشور به شرح زیر است:

جمعه - ۱۹ مهرماه ۹۸

زاگرس شیراز - پارس جنوبی بوشهر

شهرداری بم - ملوان بندرانزلی

همیاری آذربایجان‌غربی - شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام - ذوب‌آهن اصفهان

هیات فوتبال البرز - آویسا اهواز

سپاهان اصفهان - آذرخش کردستان

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند