عربستان شواهد دخالت ایران در حمله به تاسیسات آرامکو را نشان می‌دهد


عربستان شواهد دخالت ایران در حمله به تاسیسات آرامکو را نشان می‌دهد

شفقنا- عربستان سعودی اعلام کرد به زودی شواهدی از دخالت ایران در حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی‌اش را به صورت عمومی نشان خواهد داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، درحالیکه عربستان و آمریکا، تهران را به انجام حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی سعودی متهم می‌کنند، ایران هرگونه دخالت در این زمینه را رد کرده […]

عربستان شواهد دخالت ایران در حمله به تاسیسات آرامکو را نشان می‌دهد

شفقنا- عربستان سعودی اعلام کرد به زودی شواهدی از دخالت ایران در حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی‌اش را به صورت عمومی نشان خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، درحالیکه عربستان و آمریکا، تهران را به انجام حمله روز شنبه به تاسیسات نفتی سعودی متهم می‌کنند، ایران هرگونه دخالت در این زمینه را رد کرده است. حالا عربستان اعلام کرده پس از پایان تحقیقات در مورد این حمله، شواهدی را که نشان می‌دهند ایران در آن نقش داشته، به معرض دید عموم خواهد گذاشت.

وزارت دفاع عربستان اعلام کرده امروز چهارشنبه راس ساعت ۱۴/۳۰ به وقت گرینویچ شخص وزیر دفاع کنفرانس خبری خواهد گذاشت تا آنچه شواهد دخالت ایران در حمله شنبه نامیده، به همه نشان دهد.

وزارت دفاع عربستان در این بیانیه مدعی شده شواهد حاضر در صحنه و سلاح‌های ایرانی که در آن به کار رفته گویای این واقعیت است که حمله از یمن صورت نگرفته است.

از سوی دیگر، عبدالله المعلمی سفیر سعودی در آمریکا مدعی شده کارشناسان تحریم‌های ایران و یمن به عربستان آمده‌اند تا در مورد حمله روزشنبه تحقیق کرده و نتایج تحقیقات خود را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهند. آمریکا قصد دارد اسناد دخالت ایران در این حمله را به شورای امنیت ببرد و ایران را محکوم کند اما معلوم نیست چین و روسیه اجازه چنین کاری را به آمریکا بدهند.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود آمریکا به موضوع گورهای دسته‌جمعی غزه+ جزئیات