روادید سه دانشجوی ایرانی از آمریکا به کشور ثالث برگردانده شد


روادید سه دانشجوی ایرانی از آمریکا به کشور ثالث برگردانده شد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سه دانشجوی تحصیلات تکمیلی که قصد تحصیل در آمریکا را داشتند باوجود دریافت روادید و حمایت مالی دانشگاه‌های این کشور برای مصاحبه مجدد به کشور ثالث دعوت شدند.

«مجتبی صدیقی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درمورد برخی اخبار مبنی بر لغو روادید تعدادی از دانشجویان ایرانی در آمریکا اظهار داشت: سه نفر از دانشجویان ایرانی که برای تحصیل در آمریکا روادید دریافت کرده بودند بار دیگر دعوت به مصاحبه شدند.

وی افزود: این خبر در حالی به آنان اعلام شد که روادید در گذرنامه آنها ثبت شده است. یکی از این دانشجویان در فرودگاه از این خبر مطلع شد و دو دانشجوی دیگر قبل از اینکه برای پرواز اقدام کنند در جریان این موضوع قرار گرفتند که باید برای مصاحبه به کشور ثالث مراجعه کنند.
رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد: تاکنون این سه دانشجو به سازمان امور دانشجویان مراجعه کرده و موضوع را مطرح کرده اند.
صدیقی با بیان این که وزارت امور خارجه این موضوع را به وزارت علوم منعکس کرده است، خاطرنشان کرد: این دانشجویان حمایت مالی دانشگاه های آمریکا را هم داشته اند.
معاون وزیر علوم ادامه داد: این دانشجویان قرار بود تحصیلات خود را در مقطع تکمیلی آغاز کنند و به جز این سه نفر تاکنون مراجعه دیگری نداشتیم.
برخی خبرها حاکی از آن است که روادید تعدادی از دانشجویان ایرانی در آمریکا بدون اعلام هیچ دلیلی لغو شده و هیچ مقام مسئولی در این کشور پاسخگوی این اقدام نیست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...