پاسخ کوبنده و آنی به کوچک ترین اشتباه دشمنان می دهیم


پاسخ کوبنده و آنی به کوچک ترین اشتباه دشمنان می دهیم

انصاری با بیان اینکه امروز باور و اعتقاد راسخ داریم که بیداری اسلامی نشات گرفته از جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن باید خوب بداند که کوچک ترین اشتباه را با بزرگترین ضربات پاسخی کوبنده و آنی خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» امروز در سومین مراسم یادواره شهدای روستای آبرزگه با تسلیت سالروز شهادت حضر ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، تاسوعا و عاشورای حسینی و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: بدون شک امروز همه ما در قبال برگزاری مراسم یادواره شهدا و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس که همان مفاهیم نهضت عاشوراست، وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آنچه باعث پیروی سیدالشهدا(علیه السلام) در حادثه کربلا با قربانی کردن اهل خیام شد، منطق مقاومت، ایستادگی و آزادگی است که سال های سال در تاریخ مانا و ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه همه ما باور و اعتقاد داریم که شهیدان صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند، اضافه کرد: امروز ما امانت‌ دارانی هستیم که سنگین‌ ترین مسئولیت‌ ها را به دوش داریم.

انصاری ضمن تاکید بر اینکه دشمنان به خوبی به قدرت و اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت پی برده اند، یادآور شد: امروز فرزندان جبهه مقاومت با تاسی از فرهنگ و نهضت عاشورا در محورها و مناطق مختلف جهان در حال حماسه آفرینی هستند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روزی از ساحل اروند تا بلندی‌های شمال کشور به دنبال حماسه آفرینی بودیم، ولی امروز به برکت خون سرخ همین شهداست که فرزندان آنان در سواحل مدیترانه، یمن، سوریه و نیجریه با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در حال مبارزه و فتح الفتوح های پی در پی هستند.

وی ابراز داشت: بیش از هفت دستگاه پهباد جاسوسی فوق پیشرفته و گران قیمت آمریکایی در طول این سال ها به خصوص در چند ماه گذشته را در منطقه خلیج فارس منهدم کردیم تا بار دیگر اقتدار و توانمندی دفاعی خود را در مواجه با حملات پدافندی و آفندی به نمایش بگذاریم.

انصاری با بیان اینکه امروز باور و اعتقاد راسخ داریم که بیداری اسلامی نشات گرفته از جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن باید خوب بداند که کوچک ترین اشتباه را با بزرگترین ضربات پاسخی کوبنده و آنی خواهیم داد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید باور داشته باشیم که بیداری امروز منطقه و اقتدار روزافزون جبهه مقاومت به برکت ایثارگری و جانفشانی‌های شهداست، ادامه داد: امت اسلامی همواره مدافع و وامدار ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند و در این راه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، اعتقاد نیروهای جبهه مقاومت به ولایت فقیه و التزام و تبعیت آنان از ایشان باعث شد تا قله های موفقیت و عزت ایران اسلامی و محور مقاومت روز به روز پیشرفت و موفقیت های چشم گیری حاصل شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!