لایحه حمایت از حیوانات با طرح ممنوعیت حیوان آزاری زنده می‌شود


لایحه حمایت از حیوانات با طرح ممنوعیت حیوان آزاری زنده می‌شود

معاون سازمان محیط زیست در امور مجلس گفت: طرح ممنوعیت حیوان آزاری ربطی به لایحه حمایت از حیوانات ندارد، اما می‌تواند بر این لایحه نیز تاثیر گذار باشد.

لایحه حمایت از حیوانات با طرح ممنوعیت حیوان آزاری زنده می‌شوداصغر دانشیان معاون حقوقی سازمان محیط زیست در امور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تصویب ممنوعیت حیوان آزاری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ممنوعیت حیوان آزاری در مجلس شورای اسلامی به صورت عادی اعلام وصول شد.

او افزود: کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت از حیوانات و برخورد با خاطیان حیوان آزاری این موضوع را در مجلس مطرح و پیگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: تهیه طرح حمایت از حیوانات به زودی در سازمان محیط زیست

دانشیان گفت: طرح ممنوعیت حیوان آزاری ربطی به لایحه حمایت از حیوانات ندارد، اما می‌تواند بر این لایحه نیز تاثیر گذار باشد.

او بیان کرد: تاکنون لایحه حمایت از حیوانات در مجلس شورای اسلامی به دلیل برخی از ایرادات توسط شورای نگهبان متوقف شده است.

معاون حقوقی سازمان محیط زیست در امور مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ممنوعیت حیوان آزاری می‌تواند پله‌ای برای افزایش مجازات و تغییر قانون مجازات اسلامی در زمینه تخلفات محیط زیستی باشد.

انتهای پیام/

طرح ممنوعیت حیوان آزاری ربطی به لایحه حمایت از حیوانات ندارد،

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه