داماش جوان و با انگیزه است/ ربیعی‌فر: دربی شمال همیشه دیدنی است


داماش جوان و با انگیزه است/ ربیعی‌فر: دربی شمال همیشه دیدنی است

مدیرفنی داماش از انگیزه و آمادگی تیمش برای جدال حساس این هفته برابر ملوان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، داماش فردا در دیداری حساس و احتمالا جذاب در دربی گیلان برابر ملوان قرار خواهد گرفت و بعد از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته، امیدوار است در این بازی نیز به نتیجه دست یابد.
مازیار ربیعی فر، مدیرفنی این تیم در خصوص شرایط داماشی‌ها برای این بازی گفت: تیم فرصت کمی برای آماده سازی حضور در این رقابت‌ها داشت و با توجه به حضور در فینال جام حذفی و البته مشکلاتی که در حضور در لیگ آزادگان داشت، در نهایت خود را مهیای این رقابت‌ها کرده است.


وی ادامه داد: با این حال تیمی جوان و در عین حال باانگیزه را در اختیار داریم که از کادرفنی بادانشی بهره می‌برد و این امید و نوید را می‌دهد که در این مسیر سخت به نتایج خوبی دست یابد.
ربیعی فر درباره بازی حساس برابر ملوان نیز گفت: دربی گیلان در هر شرایطی حساس و دیدنی است. کری‌های فوتبالی با اهمیت و جذابیت این بازی کمک می‌کند و امیدوارم هواداران هر دو تیم از نمایش تیم‌های خود لذت ببرند. مطمئنا برای دستیابی به امتیازات این بازی از انگیزه زیادی برخوردار هستیم و هرچند برخلاف تصورات که ملوان از شرایط مناسبی برخوردار نیست، آنها نیز با انگیزه و توان بیشتری در این بازی حاضر خواهند شد.

مدیرفنی داماش درباره شرایط هواداران و حواشی احتمالی در این بازی گفت: هم ملوان و هم داماش جزو تیم‌های ریشه دار فوتبال گیلان محسوب می‌شوند و هواداران ویژه‌ای دارند که در همه حال کنار تیم بوده‌اند. در خصوص حساسیت بازی مسلما نمی‌توان منکر آن شد اما مطمئن هستیم که با احترام و حمایت ویژه هواداران، باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد و امیدوارم کمترین تنش را شاهد باشیم. هر دو تیم جوان هستند و به دنبال تجربه و نمایش موفق خواهند بود و ما امیدواریم بتوانیم از این بازی حساس به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. رقابت‌های این فصل سخت و نفسگیر است و ارزش هر امتیاز بالاست و باید قدر تمامی امتیازات را دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری