روز پزشک فرصت قدردانی از حافظان سلامت جامعه است


روز پزشک فرصت قدردانی از حافظان سلامت جامعه است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ضمن تبریک روز پزشک، این روز را فرصت قدردانی از حافظان سلامت جامعه عنوان کرد.

محمدمهدی شهریاری در پیامی که روز جمعه صادر کرده، آورده‌است: روز پزشک تنها روز یک صنف و یک حرفه نیست؛ روز پزشک روزی نمادین برای صیانت از سلامت مردم و ارج‌نهادن به خدمات آنانی‌است که برای حفظ نعمت سلامتی تلاش می کنند. پزشک در افق نگاه مردم همواره از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و خدمات پزشکان در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف به ویژه در طول هشت سال دفاع مقدس و درمان رزمندگان اسلام و نیز تلاش در بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور در دولت تدبیر و امید، فراموش‌نشدنی است.

در ادامه این پیام آمده‌است: این روز فرصت مغتنمی است تا دست‌اندرکاران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همدلی و همزبانی همه نیروهای دلسوز جامعه پزشکی، راهکارهای ترویج و اشاعه ارزش‌های معنوی، اخلاق پزشکی و ارتقای جایگاه و منزلت نظام سلامت را مورد توجه ویژه قرار دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک این روز بزرگ به جامعه پزشکی استان و شهر ارومیه، مهد اولین‌های پزشکی و پرستاری ایران و تقدیر از زحمات و تلاش آنان، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی همه پزشکان را در ارائه خدمات شایسته به مردم ایران مسالت کرده‌است.

امروز /جمعه اول شهریور/ سالروز تولد ابن سینا پزشک حاذق قرن چهارم هجری قمری ایران است که به عنوان روز پزشک در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟