10 فیلم جشنواره کودک و نوجوان در جنوب کرمان اکران می شود


 10 فیلم جشنواره کودک و نوجوان در جنوب کرمان اکران می شود

جیرفت - ایرنا - 10 فیلمِ سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان اکران می شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اعلام جدول زمانبندی اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: فیلم های این جشنواره هم زمان با سراسر کشور از ۳۱ مرداد تا چهارم شهریورماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت طبق جدول زمانبندی اکران می شوند.

حسین اسحاقی افزود: فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در سانس های ۶ عصر و هشت شب اکران می شوند.
وی گفت: فیلم داستان های باغ جادویی، محصول کشور فرانسه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در سانس اول و فیلم بنیامین محصول ایران ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و در سانس دوم در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مردادماه جاری به نمایش درمی آیند.
اسحاقی افزود: روز جمعه یکم شهریور ماه سال جاری نیز فیلم جزیره گنج و فیلم قطار آن شب، محصول ایران به ترتیب در سانس های اول و دوم ویژه گروه سنی کودک و نوجوان اکران می شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: فیلم جوانمردان و فیلم بیست و سه نفر ویژه گروه سنی نوجوان محصول ایران، شنبه دوم شهریور ماه سال جاری اکران خواهد شد.
وی به برنامه های روز چهارم اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اشاره و تصریح کرد: فیلم های اینجا خانه من است و منطقه پرواز ممنوع، در تاریخ یکشنبه سوم شهریور ماه سال جاری ویژه گروه سنی نوجوان اکران می شود.
اسحاقی ادامه داد: در آخرین روز جشنواره بین المللی کودک و نوجوان هم فیلم های غُر غُرو وارد می شود و فیلم تورنادو به ترتیب ساخت کشورهای مکزیک و ایران اکران به نمایش در خواهد امد.

جنوب کرمان با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم مساحت استان را به خود اختصاص داده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرایی توقف یک طرح عمران شهری در بم