پیش‌ نمایش نسخه جدید بازی جنون سرعت در راه است


پیش‌ نمایش نسخه جدید بازی جنون سرعت در راه است

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد در مراسم Gamescom تریلری جدید از بازی NFS Heat منتشر کند.

پیش‌ نمایش نسخه جدید بازی جنون سرعت در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ سازنده عناوین رایانه‌ای است که در تمامی سبک‌های بازی، عنوانی جذاب و پرطرفدار را طراحی و عرضه کرده است. یکی از عناوین بسیار پرطرفدار این شرکت، مجموعه Need For Speed بوده که در سبک شبیه سازی رانندگی ساخته شده است؛ این عنوان به قدری با دقت و تمرکز بالا ساخته شده که هر گیمری با اولین ورود به آن جذبش خواهد شد. این عنوان به صورت جهان باز طراحی شده و گیمر برای ورود به هر ماموریتی باید با خودرو خود به محل مشخص شده روی نقشه برود.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20

شرکت الکترونیک آرتز چند روز پیش از نسخه جدید این مجموعه رونمایی کرد و اعلام شد که نسخه جدید مجموعه NFS قرار است Need for Speed Heat نام داشته باشد. این شرکت تنها یک پیش‌نمایش از بازی مذکور منتشر کرد که حاوی اطلاعات بسیار کمی از این عنوان جدید بود. قرار است در تاریخ ۱۹ آگوست سال جاری مراسم Gamescom برگزار شود و شرکت الکترونیک آرتز نیز اعلام کرده که قصد دارد در این مراسم تریلری جدید از بازی Need For Speed Heat نمایش دهد. از طرفی هم با توجه به اینکه بازی مذکور تا کمتر از سه ماه دیگر عرضه خواهد شد، شرکت الکترونیک آرتز احتمالا قصد دارد بخش کوچک از این بازی را به نمایش گذارد تا طرفداران این بازی، افزایش پیدا کنند.

پیش‌ نمایش نسخه جدید بازی جنون سرعت در راه است

تریلر جدید بازی NFS Heat در ۱۹ آگوست و در ساعت ۱۱ صبح نمایش داده خواهد شد. عنوان مذکور قرار است در ۸ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم رایانه وارد بازار شود؛ در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و باید تا زمان نمایش تریلر این عنوان متظر ماند.

انتهای پیام/

شرکت EA قصد دارد تریلر جدید از بازی NFS Heat منتشر کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس