شبکه گذاری برای تامین گاز سه روستای آستارا آغاز شد


شبکه گذاری برای تامین گاز سه روستای آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره گاز بندر مرزی آستارا گفت: عملیات شبکه گذاری برای انتقال گاز به سه روستای مناطق کوهستانی این شهرستان، آغاز شده است و این طرح در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا صدقکار روز پنجشنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آستارا اظهار کرد: با تکمیل شبکه گذاری و انتقال گاز به روستاهای سیج، دگرمانکیشی و گیلده منطقه کوهستانی حیران آستارا، ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ و نیم درصد جمعیت روستایی آستارا از گاز بهره مند هستند و فقط ۲۲ روستای خالی از سکنه و ۱۲ روستای کمتر از ۲۰ خانوار جمعیت، فاقد گاز هستند.

وی اخذ مجوزهای عملیات فنی و عمرانی در اراضی تحت اشغال طرح انتقال گاز را زمانبر توصیف کرد و همکاری مردم، همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی و تعامل اداره راه و شهرسازی را برای تسریع امور ضروری دانست.

شبکه گذاری برای تامین گاز سه روستای آستارا آغاز شد

سخاوت جبالی رئیس تعمیرات و بهره برداری اداره گاز آستارا نیز گفت: آب و هوای مساعد و استفاده بهینه از فصل کاری در پیشرفت شبکه گذاری و انتقال گاز موثر است و از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم و مشترکان استفاده می کنیم.

اداره گاز آستارا بیش از ۳۷ هزار مشترک دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟