اعطای نیم‌سکه بهار آزادی به برگزیدگان یازدهمین دوره آزمون «ترنم وحی»


اعطای نیم‌سکه بهار آزادی به برگزیدگان یازدهمین دوره آزمون «ترنم وحی»

بختیار با اعلام برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی همزمان با برگزاری یازدهمین آزمون «ترنم وحی»، گفت: به برگزیدگان این طرح، نیم‌سکه بهار آزادی به عنوان جایزه اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «علی بختیار» در نشست خبری یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم «ترنم وحی» که امروز (چهارشنبه، 16 مرداد) در محل موسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد، اظهار کرد: روشی که موسسه کشوری مهد قرآن برای حفظ قرآن کریم پایه گذاری کرده، استاندارد و بر پایه روش های سمعی است، این روش کاملا کارشناسی شده و علمی بوده و برای رشته های حفظ، تدبر و فهم قرآن مفید است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر سال بر قوت روش موسسه کشوری مهد قرآن در برگزاری آزمون ترنم وحی افزوده و از نواقص آن نیز کاسته می شود زیرا این موسسه از دانش و تجارب استادان برجسته قرآنی کشور استفاده می کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز بنا داریم در کنار برگزاری یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن کریم «ترنم وحی» کارگاه هایی در حوزه سبک زندگی قرآنی و آموزش روش دقیق و علمی حفظ، ترجمه و تدبر قرآن کریم را برای اقشار مختلف در سطح شهرستان های گلپایگان و خوانسار برگزار کنیم.

بختیار اضافه کرد: امید است بتوانیم با حضور حافظان کل قرآن فضای معنوی خاصی در شهرستان های گلپایگان و خوانسار ایجاد کنیم و میزبان خوبی برای شرکت کنندگان و داوران در یازدهمین دوره آزمون ترنم وحی باشیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در دوره های گذشته سکه تمام بهار آزادی به حافظان تقدیم می شد اما در این دوره به دلیل افزایش قیمت ها به هر حافظ کل قرآن یک نیم سکه اهدا می شود، ضمن اینکه هدایایی از سوی مردم گلپایگان از جمله یک بسته کامل لبنیات که شهرستان گلپایگان به داشتن نوع مرغوب آن معروف است، به شرکت کنندگان تقدیم می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم