رقابت نفس‌گیر نمایندگانی از 4 قاره جهان برای کسب مدال قهرمانی در خلیج فارس


 رقابت نفس‌گیر نمایندگانی از 4 قاره جهان برای کسب مدال قهرمانی در خلیج فارس

سرداور مسابقات بین‌المللی غواصی عمق 2019 روسیه با بیان اینکه کشورهای حاضر در این مسابقات برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنند، گفت: جلسات داوری مسابقات با شدت و جدیت بالایی توسط ناظران داوری تیمها دنبال می‌شود و تیمها از هیچ امتیازی به راحتی عبور نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، مسابقات بین‌المللی غواصی عمق ۲۰۱۹ روسیه به میزبانی نیروی دریایی ارتش در جزیره کیش در حال برگزاری است و علاقه مندان و گردشگردان بسیاری از این رقابت ها بازدید کردند.

ناخدا یکم «حامد حق پرست» درباره روند و نحوه برگزاری این مسابقات نظامی، گفت: روزانه شش کشور شرکت کننده در مسابقات، آیتم‌های مختلف را به طور همزمان انجام می دهند.

سرداور مسابقات بین المللی غواصی عمق ۲۰۱۹ روسیه با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته داوران برای پیشگیری از آسیب دیدگی تیم‌ها یادآور شد: تیم‌ها بعد از انجام معاینات پزشکیِ روزانه و اطمینان از صحت بدنی، در میدان حاضر می شوند و برابر برنامه ریزی انجام شده در کارگاه مربوط حاضر می شوند.

وی با اشاره به آیتم های مختلف این مسابقات و برنامه تیم ها گفت: تاکنون هر کشور سه آیتم مختلف را انجام داده‌اند و تا روز پایانی، تیم‌ها تمامی آیتم ها را پشت سر می گذارند و امتیاز بر اساس نتایج هر کشور بدست می‌آید.

ناخدا یکم حق پرست همچنین با تاکید بر اینکه جلسات داوری مسابقات با شدّت و جدّیت بالایی توسط ناظران داوری تیم ها دنبال می شود، گفت: بعد از پایان هر روز، داوران مسابقات و ناظران تیم‌ها در مدت زمان بیش از ۴ ساعت نتایج تیم‌ها را ارزیابی می‌کنند. تیم ها از هیچ امتیازی به راحتی عبور نمی کنند چرا که همگی به دنبال قهرمانی هستند.

سرداور این مسابقات بین المللی که کشورهایی از چهار قاره جهان در آن حضور دارند، درباره آیتم‌های انجام شده گفت: آیتم نجات غواص مغروق که یک آیتم قدرتی وابسته به سرعت عمل و دقت است، توسط چند تیم انجام شده است. آیتم کار در فضای بسته، نجات زیر دریایی مغروق، نجات کشتی مغروق، ترازو و فلنچ، تاکنون اجرا شده است که همگی سختی‌های خاص خود را دارند و برای اجرای صحیح نیازمند توان و دقت عمل بالایی هستند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل