نیروی هوایی ارتش با دستگاه‌های کشوری و لشکری تعامل گسترده‌ای دارد


نیروی هوایی ارتش با دستگاه‌های کشوری و لشکری تعامل گسترده‌ای دارد

امیر نقی خانی گفت: نهادینه سازی فرهنگ قرآن، استفاده از ظرفیت‌های هنر و تعامل با دستگاه های کشور سه راهبرد اصلی در ارتش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ «شاهین تقی خانی» صبح امروز دوشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری تئاتر نیروی هوایی ارتش «سپهر» با اشاره به راهبردهای تعیین شده در مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش سه راهبرد تعیین کرده‌ایم. نهادینه سازی فرهنگ قرآن، استفاده از ظرفیت‌های هنر و تعامل با دستگاه های کشور سه راهبرد اصلی تعیین شده در این سازمان است.

سخنگوی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی هوایی ارتش در تمامی این راهبردها پیشگام و پیشرو بوده و نمونه آن حضور موفق خانواده های این نیرو در مسابقات اخیر قرآن خانواده نیروهای مسلح و کسب بالاترین رتبه است.

معاون فرهنگی عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: ساماندهی اعضای این نیرو برای شرکت در این مسابقات بسیار منظم و دقیق است. البته نیروی هوایی همواره از ابتدای انقلاب در عرصه هنر پیشرو و پیشگام است.

وی افزود: از اقدامات مهمی که برای ترویج فرهنگ قرآن در این نیرو انجام شده می توان به مسابقات فرزندان نیروی هوایی و ایجاد دارالتحفیظ های قرآن اشاره کرد. نیروی هوایی ارتش همواره با دستگاه های کشوری و لشکری تعامل گسترده ای دارد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)