سخت‌ترین قطعه راه‌آهن بوشهر - شیراز 5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سخت‌ترین قطعه راه‌آهن بوشهر - شیراز 5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: سخت‌ترین قطعه پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز به طول 26 کیلومتر دارای چهار کیلومتر پل و دو کیلومتر تونل 5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه راه‌آهن استان بوشهر اظهار داشت: پروژه راه‌آهن بوشهر شیراز نقش بسیار مهمی در توسعه استان بوشهر و نقش تاثیرگذاری در اقتصاد ملی دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز در شرایط تحریم آغاز شده است، افزود: این پروژه تنها برای استان بوشهر نیست و برای کل کشور نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه اقتصادی دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارای ۴۳۷ کیلومتر طول است که بخشی از این پروژه در استان بوشهر است که قطعه ۱۰ آن به طول ۲۶ کیلومتر به عنوان سخت‌ترین قطعه این پروژه در استان بوشهر اکنون در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این قطعه حدود چهار کیلومتر پل و دو کیلومتر تونل دارد، پیشرفت فیزیکی خاکبرداری، خاکریزی، ساخت پل و احداث تونل را پنج درصد عنوان کرد.

گراوند با بیان اینکه این پروژه اکنون فعال است، ادامه داد: درخواست ما از وزارت راه این است که شاهد تخصیص اعتبارات به این پروژه باشیم و این پول در پروژه تزریق شود که امسال ۶۵ میلیارد تومان برای آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: پیمانکار پروژه علیرغم محدودیت‌های موجود کارهای خوبی را داشته است و با فعال شدن این پروژه شاهد امید و نشاط بیشتری خواهیم بود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط تحریم باعث افزایش امیدواری مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه ملی است و امیدواریم شاهد تخصیص اعتبارات این طرح باشیم.


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه راه‌آهن استان بوشهر اظهار داشت: پروژه راه‌آهن بوشهر شیراز نقش بسیار مهمی در توسعه استان بوشهر و نقش تاثیرگذاری در اقتصاد ملی دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز در شرایط تحریم آغاز شده است، افزود: این پروژه تنها برای استان بوشهر نیست و برای کل کشور نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه اقتصادی دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارای ۴۳۷ کیلومتر طول است که بخشی از این پروژه در استان بوشهر است که قطعه ۱۰ آن به طول ۲۶ کیلومتر به عنوان سخت‌ترین قطعه این پروژه در استان بوشهر اکنون در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این قطعه حدود چهار کیلومتر پل و دو کیلومتر تونل دارد، پیشرفت فیزیکی خاکبرداری، خاکریزی، ساخت پل و احداث تونل را پنج درصد عنوان کرد.

گراوند با بیان اینکه این پروژه اکنون فعال است، ادامه داد: درخواست ما از وزارت راه این است که شاهد تخصیص اعتبارات به این پروژه باشیم و این پول در پروژه تزریق شود که امسال ۶۵ میلیارد تومان برای آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: پیمانکار پروژه علیرغم محدودیت‌های موجود کارهای خوبی را داشته است و با فعال شدن این پروژه شاهد امید و نشاط بیشتری خواهیم بود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط تحریم باعث افزایش امیدواری مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه ملی است و امیدواریم شاهد تخصیص اعتبارات این طرح باشیم.

کد خبر 4682112


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان