نسخه و حوزه جذب جوانان باید مشخص شود/ از منبر پر شور غفلت نشود


نسخه و حوزه جذب جوانان باید مشخص شود/ از منبر پر شور غفلت نشود

مشهد - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر جذب جوانان گفت: برای اینکه بدانیم به دنبال جذب کدام جوان برویم باید نسخه و حوزه جذب جوان مشخص باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران کل استانی سازمان تبلیغات کشور در مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جذب و به کار گیری نیروهای جوان اظهار کرد: این امر چون دستور ولی فقیه است باید حتما اجرایی شود.

وی افزود: اما در مقام عمل در صورتی که در جذب جوانان درست عمل نکنیم نتیجه مطلو ب حاصل نخواهد شد.

امام جعه مشهد با تاکید بر لزوم وجود برنامه مشخص برای جذب جوانان با طرح این پرسش که کدام جوان را باید جذب کرد؟ ادامه داد؛ در رابطه با جذب جوانان اگر مغلوب جو و عملیات روانی شویم کار به نحو مطلوب انجام نخواهد شد.

نسخه و حوزه جذب جوانان باید مشخص شود/ از منبر پر شور غفلت نشود

وی افزود: در زمینه جذب جوانان باید نسخه و حوزه جذب جوان مشخص باشد تا جوانان متدین و دلبسته به اسلام و نظام فرصت جذب و خدمت به کشور را پیدا کنند.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه وقتی حرف از جوان می شود نباید فکر کنیم جوان فقط فردی است که رفتار و کردارش با شئون اسلامی همخوانی ندارد، عنوان کرد: در حوزه جذب جوانان نباید از یاد برد که جوان هیاتی و شهادت طلب و آن جوانی که جبهه را پر می کند و آرزوی شهادت دارد هم جوان است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان وضعیت کنونی کشور و فرصت مناسبی که انقلاب اسلامی برای گسترش و تبلیغ دین در اختیار روحانیت قرار داده است، اظهار کرد: باید قدر این فرصتی که به برکت خون شهدا و وجود حضرت صاحب الزمان(عج) ایجاد و در اختیار روحانیان و مبلغان دینی قرار داده شده است را بدانیم.

نسخه و حوزه جذب جوانان باید مشخص شود/ از منبر پر شور غفلت نشود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین بر گسترش و آموزش فن خطابه و برپایی منابر تاثیرگذار اشاره و گفت: منبر از قدیم رسانه دین بوده است، تنها رسانه ویژه دین که در اختیار روحانیت است که باید با تربیت طلاب جوان این رسانه را فعال و پرشور نگه داشت.

وی به رسانه های ارتباط جمعی و فضای مجازی اشاره و بیان کرد: همه این رسانه ها در جای خودشان حضور دارند اما نباید از منبرهای پر شور و تاثیرگذار غفلت کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران کل استانی سازمان تبلیغات کشور در مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جذب و به کار گیری نیروهای جوان اظهار کرد: این امر چون دستور ولی فقیه است باید حتما اجرایی شود.

وی افزود: اما در مقام عمل در صورتی که در جذب جوانان درست عمل نکنیم نتیجه مطلو ب حاصل نخواهد شد.

امام جعه مشهد با تاکید بر لزوم وجود برنامه مشخص برای جذب جوانان با طرح این پرسش که کدام جوان را باید جذب کرد؟ ادامه داد؛ در رابطه با جذب جوانان اگر مغلوب جو و عملیات روانی شویم کار به نحو مطلوب انجام نخواهد شد.

نسخه و حوزه جذب جوانان باید مشخص شود/ از منبر پر شور غفلت نشود

وی افزود: در زمینه جذب جوانان باید نسخه و حوزه جذب جوان مشخص باشد تا جوانان متدین و دلبسته به اسلام و نظام فرصت جذب و خدمت به کشور را پیدا کنند.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه وقتی حرف از جوان می شود نباید فکر کنیم جوان فقط فردی است که رفتار و کردارش با شئون اسلامی همخوانی ندارد، عنوان کرد: در حوزه جذب جوانان نباید از یاد برد که جوان هیاتی و شهادت طلب و آن جوانی که جبهه را پر می کند و آرزوی شهادت دارد هم جوان است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان وضعیت کنونی کشور و فرصت مناسبی که انقلاب اسلامی برای گسترش و تبلیغ دین در اختیار روحانیت قرار داده است، اظهار کرد: باید قدر این فرصتی که به برکت خون شهدا و وجود حضرت صاحب الزمان(عج) ایجاد و در اختیار روحانیان و مبلغان دینی قرار داده شده است را بدانیم.

نسخه و حوزه جذب جوانان باید مشخص شود/ از منبر پر شور غفلت نشود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین بر گسترش و آموزش فن خطابه و برپایی منابر تاثیرگذار اشاره و گفت: منبر از قدیم رسانه دین بوده است، تنها رسانه ویژه دین که در اختیار روحانیت است که باید با تربیت طلاب جوان این رسانه را فعال و پرشور نگه داشت.

وی به رسانه های ارتباط جمعی و فضای مجازی اشاره و بیان کرد: همه این رسانه ها در جای خودشان حضور دارند اما نباید از منبرهای پر شور و تاثیرگذار غفلت کرد.

کد خبر 4681434

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی