تاکید جماعت اسلامی نیجریه بر ساخت مساجد جدید برای تازه مسلمانان


تاکید جماعت اسلامی نیجریه بر ساخت مساجد جدید برای تازه مسلمانان

جماعت اسلامی نیجریه ساخت مسجد جدید در «owode» را آغاز کرد که حرکت بزرگی در تاریخ این گروه از مسلمانان به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «alhakam»،جماعت اسلامی نیجریه ساخت مسجد جدید در «owode» را آغاز کرد که حرکت بزرگی در تاریخ این گروه از مسلمانان به شمار می آید.

سنگ بنای این مسجد به دست امیر «الحاجی عبدالعزیز» گذاشته شد در حالی که از همه افرادی که کمک های مالی خود را برای ساخت این مسجد ارائه دادند،تشکر کرد.

عبدالعزیز در اظهاراتش گفت که تلاش ها برای تبلیغ در این زمیننه منجر به دستیابی به زمینی برای ساخت این مسجد شد.

او از همه اعضای جامعه اسلامی خواست تا حمایت های معنوی،مالی و فیزیکی خود را برای انجام پروژه های مساجد ادامه بدهند تا جماعت اسلامی مساجد کافی برای پذیرایی از همه مسلمانان از جمله تازه مسلمانان را داشته باشد.

عبدالعزیز افزود: « یکی از مسائل اساسی و بنیادین در جمایعت اسلامی ساخت مساجدی است که بتواند در خدمت تازه مسلمانان باشد بنابراین همه باید کمک ها و حمایت های خود را چه به لحاظ مالی و چه فیزیکی برای ساخت این مساجد،ارائه دهند.

این رهبر اسلامی نیجریه همچنین گفت: «همه ما نقش بزرگی در ساخت مساجد برای جماعت اسلامی داریم.»

امیر صاحب یکی دیگر از رهبران در جماعت اسلامی نیجریه هم در این باره گفت: «ما نیاز به مسجد برای برآورده کرده نیاز مسلمانان به ویژه تازه مسلمانان داریم که تعداد آنها در حال گسترش روزافزون است.»

او در مراسمی که تازه مسلمانان هم در آن حضور داشتند به همه آنها تبرک گفته و خاطرنشان کرد که در مساجد باید از فرمان پروردگار اطاعت شده و توصیه هایی او برای سعادتمندی انسان مورد توجه قرار بگیرد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند