گردشگری باید به شکل فرهنگی و اسلامی باشد


گردشگری باید به شکل فرهنگی و اسلامی باشد

بندرعباس- ایرنا- گفته می‌شود اگر به حوزه گردشگری توجه سود دیگر نیازی به فروش نفت نبوده اما گردشگری در کشورمان باید به شکل فرهنگی و اسلامی باشد نه به آن شکل که در حال حاضر دیده می‌شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان فضای کار و فعالیت فرهنگی بسیاری دارد و با توجه به شرایط موجود در دولت باید به این اندیشید که چگونه مشکلات را رفع کنیم.

حسین هاشمی تختی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان که به ریاست سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ادامه داد: در حوزه فرهنگ عمومی فعالیت‎ها باید به شکلی باشد که نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این‌که همه ما در هر جایگاهی به دنبال رفع ایرادها و کمبودها هستیم، ابرازداشت: معتقدیم اگر کارها با کارشناسی پیش رود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و اگر نقدی هم داریم باید منصفانه باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که در بسیاری از نشست‎ها در حوزه‌های فرهنگی تنها مطالب بیان می‌شود، اما اتفاقی نمی‌افتد، ابراز داشت: آمادگی داریم که بر اساس منشور رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای بیانیه گام دوم کار کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری ۲ روزه امروز شنبه وارد استان هرمزگان شد.

سید عباس صالحی در بدو ورود به استان هرمزگان با حضور در گلزار شهدای گمنام با عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شرکت کرد.

۹۸۸۷/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !