معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز


معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز

کادیلاک XT5 برای مدل سال 2020 خود به‌روزرسانی شده است. همان‌گونه که قبلاً در مدل بازار چین دیده بودیم، این خودرو دارای جلوپنجره‌ی جدید و نمای جلو و عقب اصلاح شده است که آن را به کراس اوورهای XT4 و XT6 نزدیک‌تر کرده است. البته تغییرات بزرگ‌تر زیر پوست این خودروی آمریکایی رخ داده‌اند. هم‌اکنون... The post معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز...

کادیلاک XT5 برای مدل سال 2020 خود به‌روزرسانی شده است. همان‌گونه که قبلاً در مدل بازار چین دیده بودیم، این خودرو دارای جلوپنجره‌ی جدید و نمای جلو و عقب اصلاح شده است که آن را به کراس اوورهای XT4 و XT6 نزدیک‌تر کرده است.

معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز
البته تغییرات بزرگ‌تر زیر پوست این خودروی آمریکایی رخ داده‌اند. هم‌اکنون پیشرانه‌ی پایه‌ی این کراس اوور از نوع 4 سیلندر 2 لیتری توربو است. این پیشرانه که تنها مختص تریم های لاکچری و پریمیوم لاکچری است قدرت 237 اسب بخاری دارد و نیروی آن از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود. XT5 مجهز به پیشرانه‌ی یاد شده از سیستم ترمز با کمک الکتریکی سود می‌برند. این سیستم ترمز بجای بوستر وکیوم دار دارای پیشرانه‌ی الکتریکی می‌باشد.

معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز
افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری 310 اسب بخاری را در مدل پریمیوم لاکچری انتخاب کنند. این پیشرانه به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل بوده و به‌صورت استاندارد از کیت بدنه‌ی متمایز، رینگ‌های 20 اینچی، سیستم چهار چرخ محرک و… سود می‌برد. این خودرو همچنین از تنظیمات متفاوت برای گیربکس و فرمان برخوردار است.

معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز


داخل کابین نیز جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی کادیلاک که شامل صفحه لمسی 8 اینچی و کنترل چرخشی روی کنسول می‌باشد. پشت آمپرهای متفاوت، کنسول مرکزی به‌روز و سوئیچ مخصوص برای عملکرد استارت/استاپ خودکار از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند. همچنین کادیلاک XT5 2020 از برخی تجهیزات رفاهی و ایمنی جدید از جمله صندلی‌های جلوی گرم شونده، چراغ‌های جلوی LED، نوربالای خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، هشدار برخورد از جلو، ترمز جلوی خودکار با تشخیص عابران پیاده و هشدار ایمنی صندلی راننده برخوردار می‌باشد.

معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز

معرفی کادیلاک XT5 2020 با ظاهری به‌روز


البته که این تجهیزات اضافی با هزینه‌ی بیشتر در دسترس بوده و هم‌اکنون قیمت کادیلاک ZT5 2020 از 45090 دلار آغاز می‌شود که 2400 دلار بیشتر از مدل سال 2019 می‌باشد. این خودرو از اواخر تابستان سال جای میلادی وارد بازار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری