آیین هفتمین روز شهادت قربانعلی امیدی در شهرکرد برگزار شد


آیین هفتمین روز شهادت قربانعلی امیدی در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- آیین هفتمین روز و شب هفت شهادت قربانعلی امیدی ارجنکی عصر و شب پنجشنبه در شهرکرد برگزار شد.

آیین هفتمین روز شهادت شهید نظم و امینت کشور قربانعلی امیدی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم ، مسوولان چهارمحال و بختیاری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

امام جمعه موقت شهرکرد در این آیین شهادت را بالاترین فیض و رحمت الهی برای انسان ها دانست و گفت : شهدای چراغ روشن انقلاب اسلامی هستند که برای ما هر چه داریم به برکت شهدا و در سایه امنیت و آسایشی است که شهدا با خون خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی افزود : برای ادامه راه شهدا باید خانواده‌ها و والدین به تربیت اسلامی فرزندان همت داشته باشند.

همچنین شب هفت شهادت این شهید گلگون کفن در شهدای سید الشهدای ارجنکی ها شهرکرد در خیابان نامجو با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده این شهید برگزار شد.

سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیرماه در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج به شهادت رسید.
به گزارش ایرنا، شهید قربانعلی امیدی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور به شهادت رسید.
۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند