استاندار فارس: قهرمانان ورزشی ، سفیران ایران هستند


استاندار فارس:  قهرمانان ورزشی ، سفیران ایران هستند

شیراز - ایرنا- استاندار فارس اعلام کرد: قهرمانان ورزشی ما که در میدان های مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز در می آورند سفیران ما محسوب می شوند.

عنایت الله رحیمی عصر سه شنبه درهمایش تجلیل از قهرمانان و نخبگان حوزه جوان اظهار داشت: ورزش عمومی و حرفه ای مورد توجه نظام است و دولت تدبیر و امید نیز بر نشاط و شادمانی که امروز حلقه مفقوده جامعه ماست، تاکید دارد.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید اقدامات ورزشی نسبت به گذشته در استان فارس ۲ برابر افزایش داشته است و با بهره برداری از اماکن در حال ساخت نیز شاهد افزایش بیشتری خواهیم بود.

استاندار فارس بیان کرد: سعی دولت بر این است که به حوزه جوانان اهمیت داده شود که با فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی نمود عینی پیدا کرده و سازمان های مردم نهاد نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

رحیمی اضافه کرد: همانگونه که به توسعه زیر ساخت ها توجه شده، باید به توسعه محتوایی هم در تمام رشته های ورزشی اهمیت دهیم و شاهد حرکت پرشتاب تری در استان فارس باشیم.

استاندار فارس افزود: مشارکت مردم، تشکل ها، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و پیشکسوتان قطعاً در توسعه ورزش و جوانان اثر گذار است.

وی در مورد ماده ۸۸ واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی نیز گفت: بر اساس قانون بخش خصوصی اقتصادی تر می تواند این اماکن را اداره کند و اگر خلاف آن واقع شود حتماً دخالت خواهیم کرد و با ترک تشریفات، اماکن ورزشی را به هیات ها و نه اشخاص واگذار خواهیم کرد.

وی گفت: صنعتگرانی که در حوزه ورزش فعالیت دارند آنها را به حوزه های مالیاتی معرفی خواهیم کرد که مالیات خود را به حساب ورزش واریز کنند.

استاندار فارس همچنین گفت: قضاوت عمومی یکی از ملاک ارزیابی موفقیت مدیریت ورزش است و منتقدان منصف تکمیل کننده فعالیت ما هستند؛ باید نقد های سازنده را پذیرا باشیم و از انتقادات و پیشنهادهای سازنده جامعه ورزش و نظرات پیشکسوتان استقبال کنیم.

در خواست عضو تیم ملی فوتبال نابینایان از استاندار فارس

ر این نشست حجت الله مزارعی عضو تیم ملی فوتبال نابینایان گفت: با وجود اینکه چندین سال عضو تیم ملی هستم با داشتن زن و فرزند هنوز بیکارم و عاجزانه از استاندار فارس تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کند.

استاندار فارس دستور داد با تعیین قرار ملاقات با این ورزشکار، مشکلاتش حل شود.

در این نشست تعدادی از روسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی به بیان مشکلات خود پرداختند و از قهرمانان مدال آور در میدانهای خارجی و نخبگان حوزه جوان تقدیر شد.

۹۶۰۰ /‏۱۸۷۶‬

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام