شناسایی ناایمنی پاساژ شیک رشت و ابلاغ به مالک


شناسایی ناایمنی پاساژ شیک رشت و ابلاغ به مالک

رشت - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: نارسایی ها و ناایمنی های پاساژ شیک این کلانشهر پس از ارزیابی و پایش ایمنی به مالک آن ابلاغ شده است.

بابک رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزیابی و پایش پاساژ شیک رشت در راستای اجرای تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و بر اساس صدور مجوز توسط معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت برای شهرداری به منظور ارزیابی و پایش ایمنی و احصای نواقص از حیث حریق احتمالی در اماکن عمومی اعم از مراکز تجاری، درمانی، آموزشی و اداری انجام شده است.

وی اظهار داشت: کارشناسان واحد پیشگیری و نظارت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت پس از هماهنگی با مالک پاساژ شیک از آن مکان بازدید و پس از احصای نواقص حریق و حوادث احتمالی، ضرورت رفع نارسایی های موجود در مدت ۴۵ روز به مالک پاساژ ابلاغ شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: با توجه به بالا بودن ریسک آتش سوزی در چنین اماکنی، انتظار می رود مالکان و متولیان آن نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای رفع کاستی های ایمنی و صیانت از جان و مال افراد و سرمایه های ملی اقدام کنند.

پاساژ شیک در بازار بزرگ کلانشهر رشت قرار دارد.

پیش از این پاساژ قدیری کلانشهر رشت مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار گرفت و نارسایی ها و ناایمنی های این پاساژ به مالک آن ابلاغ شده است.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

۷۲۸۶/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه