نیروی انتظامی 5 موکب در اربعین حسینی دایر می‌کند


نیروی انتظامی 5 موکب در اربعین حسینی دایر می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از دایر شدن پنج موکب در اربعین حسینی در نقاط صفر مرزی و کربلا خبر داد و گفت: مابقی نذورات مردمی به موکب‌های ناجا از سال گذشته در راه کمک هزینه سفر کربلای بار اولی‌های خانواده‌های کارکنان ناجا خرج شد.

نیروی انتظامی 5 موکب در اربعین حسینی دایر می‌کندحجت‌الاسلام ادیانی در گفت‌وگوی اختصاصی فانوس به برنامه‌های مذهبی ناجا در اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: با توجه به تجربه خوبی که از سال 97 به دست آوردیم به لطف خدا ناجا با تقویت بیشتر پنج موکب را در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به ویژه در نقاط صفر مرزی دایر خواهد کرد.

وی افزود: مرز میرجاوه و دوغارون در شرق کشور ویژه شیعیان افغانستان و پاکستان که در سال گذشته برپا شد با استقال بی‌نظیری مواجه شد و امسال نیز این دو موکب در این مرز برپا خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه گریزی به برپایی سه موکب دیگر اشاره کرد و گفت: امسال دو موکب در مرز چذابه و خسروی برپا می‌شود و پنجمین موکب ناجا در کربلا برپا خواهد شد. خدمت به زائران سیدالشهدا (ص) افتخار گرانبهایی برای همه ما است و به لطف خدا همه ساله این خدمت روند افزایشی را به خود گرفته است.

افزایش ظرفیت موکب ناجا در کربلا
وی اشاره‌ای به وضعیت موکب ناجا در کربلا زد و افزود: سال گذشته این موکب روزانه 2 هزار و 500 پرس غذا پخت می‌شد ولی امسال بنا داریم ظرفیت این موکب را حداقل به 4 هزار پرس غذا افزایش دهیم. به برکت این موکب در کربلا 700 نفر برای بار نخست به کربلا عزیمت کردند و در این موکب خدمتگذاری کردند.

این مسئول بازخورد موکب‌های ناجا را در سال‌های گذشته بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: طبق بازخورد مردمی برنامه‌های فرهنگی موکب ناجا در کربلا بسیار قابل قبول بوده و نذورات زیادی در این موکب جمع‌آوری شده است.


اعزام خانواده‌های شهدای ناجا به کربلا و مشهد
حجت‌الاسلام ادیانی به طرح خوب اعزام خانواده‌های شهدای ناجا به کربلا و مشهد اشاره کرد و افزود: این طرح جزو طرح‌های بسیار خوب ما است و تکریم از خانواده‌های شهدا همواره جزو اولویت‌های نخست ماست. مقام معظم رهبری فرموده‌‌اند نباید کوتاهی در حق خانواده‌های شهدا کنیم.

وی با ابراز خرسندی از حمایت همه جانبه فرمانده کل ناجا از خانواده‌های شهدا گفت: سردار اشتری همواره در جلسات به رسیدگی خانواده‌های شهدا تاکید می‌کند و می‌گوید که همه مسئولان ناجا در رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا آتش به اختیار هستند.

خبرنگار: فرید حائری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه