اراک میزبان پویش ملی صادرات است


اراک میزبان پویش ملی صادرات است

اراک - ایرنا - همایش پویش ملی صادرات 16 مرداد ماه جاری به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در این شهرستان برگزار می شود.

دبیر اجرایی پویش ملی صادرات روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پویش در ۱۰ گام برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان در این دوره از پنج گام آن بهره می برند و و پنج گام دیگر نیز در همایشی ۲ روزه تا پایان سال جاری ارایه می شود.

«بهنام آزادی راد» ادامه داد: ۳۰۰ مدیرعامل شرکت ها و واحدهای تولیدی فعال برای حضور در پویش ملی صادرات در شهرستان اراک اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: این پویش با هدف آموزش صادرکنندگان برای ایجاد چرخه صادراتی پایدار، تولید محصولات متناسب با استانداردهای جهانی، ارتباط تولیدکنندگان با بازار و شناخت بازار توسط تولیدکنندگان برگزار می شود.

دبیر اجرایی پویش ملی صادرات خاطرنشان کرد: در این پویش از صادرکنندگان برتر کشوری برای آموزش روش صادرات به شرکت ها کوچک، متوسط و پرورش جوانان برای حضور در این عرصه دعوت شده است.

آزادی راد افزود: پویش مذکور به صورت رایگان برگزار می شود و ظرفیت پذیرشصادرکنندگان متقاضی در آن ۵۰۰ نفر است.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در سال ۱۳۷۵ با توجه به تبصره یک ماده ۴ قانون تاسیس شد و اکنون ۴۷۳ عضو حقیقی و حقوقی دارند.

استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادرتخصصی است که بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی دارد.

۱۹۵۵/‏۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری