751 کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد


751 کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - ماموران انتظامی کرمان در چند عملیات جداگانه 751 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان های بم و راور و بخش راین این استان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و حشیش دپو شده در منزل مسکونی در محدوده بم، گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ امام رضا (ع) این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از دپوی محموله سنگین مواد افیونی واقع در خانه ای روستایی مطلع شدند.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از این خانه ۳۴۴ کیلوگرم تریاک و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تداوم پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این محموله تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

کشف ۲۷۹ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه یگان تکاوری راور

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کشف ۲۷۹ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور خبر داد.

سردار ناظری افزود: ماموران یگان تکاوری شهرستان راور با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای عبور محموله مواد افیونی از مسیر باغین - رفسنجان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با استقرار شبانه در یک نقطه از این راه، ۲ دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از این خودروها در مجموع ۲۷۹ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به واقع شدن یگان تکاوری راور در شمال استان و اجرای ماموریت‌های موفق کشف موادمخدر در دیگر نقاط کرمان یادآور شد: در این مورد با اشرافیت اطلاعاتی و حضور ضربتی در مسیرهای تردد اشرار همواره کشفیات خوبی رقم خورده است.

کشف ۱۰۰ کیلو حشیش از ۲ دستگاه موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت با ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بخش راین خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فدا گفت: ماموران انتظامی بخش راین با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این بخش، حین گشت زنی در حوزه انتظامی این بخش به ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی تصریح کرد: موتورسواران بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کردند؛ در نهایت قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، موتورسیکلت ها را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان یادآور شد: در بازرسی از موتورسیکلت ها ۱۰۰ بسته حشیش به وزن تقریبی ۱۰۰ کیلوگرم کشف شد.

او با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهمان خاطر نشان کرد: پلیس کرمان با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان کوشش می کند.

۷۴۴۰/‏۳۰۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...