اجرای طرح های پژوهشی برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است


اجرای طرح های پژوهشی برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است

یزد - ایرنا- استاندار یزد گفت: اجرای طرح‌های دقیق دانشگاهی و پژوهشی برای مبارزه جدی و عملی با موادمخدر در استان موضوعی مهم و ضروری است و باید تمام فعالیت‌ها در این راستا انجام شود.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: بسیاری از نتایج طرح‌ها به رغم اینکه با پژوهش و پرسشنامه علمی، نمونه‌گیری‌ها و نتایج استخراج شده علمی همراه است ولی در مرحله نتیجه‌گیری، پیشنهاداتی کلی، عمومی و غیر اجرایی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است دستگاه‌ها چه در حوزه مبارزه با مواد مخدر و چه در سایر بخش‌ها که کارفرمای طرح‌های پژوهشی هستند در کنار فرد یا گروه پژوهشگر قرار گیرند تا خروجی طرح‌ها به ارائه پیشنهادات عملیاتی و راهکارهای اجرایی دقیق که قابل ارزیابی باشد، منجر شود.‌

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد افزود: پژوهشگران دانشگاهی هم باید از این نوع نگرش نسبت به طرح‌های پژوهشی فاصله بگیرند و پیشنهادات خود را در فضای کار اجرایی ارائه دهند.

طالبی بر تسریع فعالیت شهرداری یزد در مرمت و مناسب‌سازی ساختمان مرکز نگهداری و درمان زنان بهبود یافته از اعتیاد و تامین مکان مناسب برای تاسیس سرپناه شبانه طبق مصوبات قبلی شورا تاکید کرد و یادآور شد: در آینده نزدیک نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در استان افتتاح می‌شود.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟