252 زائر فرودگاه کرمان را به مقصد مدینه منوره ترک کردند


252 زائر فرودگاه کرمان را به مقصد مدینه منوره ترک کردند

کرمان - ایرنا - 252 زائر کرمانی به عنوان نخستین گروه از حجاج، فرودگاه کرمان را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت و مسئول عملیات حج سال ۹۸ استان کرمان با اشاره به آغاز اعزام زائران کرمانی تعداد زائران و عوامل حج سال جاری کرمان را بیش از سه هزار نفر اعلام کرد.
محمدعلی مجد شبانگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین گروه از زائران، امروز (۲۹ تیر) با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عازم مدینه منوره شدند.

وی ادامه داد: این گروه ۲۵۲ نفره شامل ۲ کاروان از شهرهای کرمان با مدیریت محمد عربنژاد و بم با مدیریت داوود قنبری است.

جانشین مدیرکل حج و زیارت و مسئول عملیات حج ۹۸ استان کرمان با بیان اینکه تحویل بار زائران از ۲۷ تیر آغاز شده است اظهار داشت: روزانه هشت کاروان بارهای خود را تحویل فرودگاه می دهند که پلیس فرودگاه و هواپیمایی جمهوری اسلامی در این زمینه همکاری خیلی خوبی با این اداره کل داشته است.

وی به طرح تکریم زائران در فرودگاه با پذیرایی و بدرقه اشاره و تصریح کرد: آخرین گروه زائران کرمانی سوم مرداد سال جاری عازم مدینه می شوند.

وی گفت: امسال سه هزار و ۵۴۷ زائر و عوامل اجرایی از استان کرمان در قالب ۲۴ کاروان به سرزمین وی اعزام می شوند.

مجد افزود: پروازهای برگشت زائران کرمانی از ۹ تا ۱۴ شهریور برقرار است و پیش بینی می شود طول مدت سفر زائران ۴۵ تا ۵۰ روز باشد.

وی با اشاره به اینکه مسن ترین زائر کرمانی ۹۴ سال و کم سن ترین ۱۳ سال دارد؛ به همه زائران توصیه کرد: در طول سفر حتماً همراه کاروان خود باشند و به توصیه های مدیر و دیگر عوامل کاروان توجه کنند.

وی افزود: امسال مدیرکل حج و زیارت استان کرمان (محمود عرب نژاد) مسئول منطقه چهار مکه مکرمه است و خدمتگزاری به زائران را انجام می دهد.
۳۰۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark