ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارها در حال پیشرفت همه جانبه است


ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارها در حال پیشرفت همه جانبه است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه موقت بروجرد گفت: ایران اسلامی با وجود همه تحریم ها و فشارها در حال پیشرفت همه جانبه و جوشش از درون است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ایران اسلامی سالهاست که با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان دست و پنجه نرم می‌کند ولی همواره تحریم‌ها برای ملت ایران فرصتی برای خودکفایی و جوشش دوباره بوده است.

وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان کشور همانطور که در عرصه نظامی و موشکی موفق عمل کرده‌اند باید در عرصه اقتصادی با بکار گیری همه توان خود مشکلات را حل و فصل کنند.

امام جمعه موقت بروجرد با اشاره به سالگرد تأسیس شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

حجت الاسلام اسدی نسب اضافه کرد: شورای نگهبان با نظارت بر کار مجلس شورای اسلامی از تصویب قوانینی که مخالف شرع اسلام و کشور هستند جلوگیری می‌کند و این نظارت باید بر کار شوراهای اسلامی شهر نیز انجام شود تا دچار تخلفات بیشتر نشوند.

وی با اشاره به درخواست وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر مصاحبه با تلویزیون ایران ادامه داد: در صورت مصاحبه پمپئو با تلویزیون ایران باید پرسیده شود چرا از اسرائیل حمایت می‌کنید و در خصوص توطئه‌ها و فشارهای امریکا بر ایران از ابتدای انقلاب تاکنون سوال شود.

وی یادآور شد: باید از پمپئو پرسید چرا امریکا داعش را به وجود آورد که هزاران نفر را به خاک و خون بکشد و چرا در سوریه نیروی نظامی دارید و کشورهای مظلوم و مسلمان منطقه را تهدید می‌کنید.

وی افزود: باید از وزیر امور خارجه آمریکا پرسید چرا کشورهای سلطه گر جهان مانند آمریکا و اسرائیل بمب هسته‌ای دارند ولی با فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران مخالفت می‌کنند.

امام جمعه موقت بروجرد گفت: هم اکنون که درخواست مذاکره با ایران را دارند تحریم‌ها را تشدید می‌کنند و با این وضعیت کدام انسان عاقل مذاکره را قبول می‌کند.

حجت الاسلام اسدی نسب افزود: امروز در مقابل همه توطئه‌های دشمنان رهبر معظم انقلاب تمام قد ایستاده است و با رهنمودهای پیامبر گونه خود به خوبی می‌تواند مشکلات را حل و فصل کند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید با بکارگیری تمهیدات لازم مشکلات مسکن را در کشور کم کند، اظهار داشت: کسانی که صاحب چندین خانه هستند به خاطر خداوند از گرفتن اجاره‌ها نجومی از مردم خودداری کنند تا کسانی که مستأجر هستند و با وجود مشکلات اقتصادی وضعیت خوبی ندارند بتوانند استفاده کنند.

امام جمعه موقت بروجرد با اشاره به مشکلات کم آبی و بی آبی در شهر گفت: برخی از محلات پایین شهر با مشکلات بی آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان اداره آب و فاضلاب باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...