اطلاعات ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شد


اطلاعات ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شد

اطلاعات ساعت هوشمند جدید سامسونگ با رندر منتشر شده از آن فاش شد.

اطلاعات ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با انتشار رندر‌هایی که از گوشی Galaxy Note 10+ در فضای مجازی فاش شد به تازگی تصویر جدیدی از ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active 2 منتشر شد. این ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن است و شرکت سامسونگ سعی کرده است این نسخه از ساعت خود را نسبت به نسخه قبلی بسیار کاربردی‌تر طراحی کند. همچنین تصویر منتشر شده از این ساعت خبر از وجود بند چرمی سیاه رنگ برای این ساعت می‌داد که برای استفاده در مراسمات رسمی مناسب است؛ همچنین این ساعت دارای بند طلایی رنگ هم هست که بیشتر در استفاده روزمره کاربرد دارد علاوه بر این برای این ساعت احتمالا بند نقره‌ای نیز عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در رویداد ۷ آگوست شرکت سامسونگ که Samsung Unpacked نام دارد و قرار است در Brooklyn برگزار شود، رونمایی شود. این ساعت دارای شبکه LTE خواهد بود و از WIFI نیز پشتیبانی خواهد کرد. اسن یاعت احتمالا در دو مدل وارد بازار ش. د که دارای باتری‌های ۲۳۷ و ۳۴۰ mAh خواهند بود. دکمه بازگشت این ساعت به جای قرار گرفتن در دور ساعت روی ساعت قرار گرفته است و بین دو دکمه کناری ساعت نیز میکروفونی قرار دارد که در تماس‌های تلفنی استفاده خواهند شد.

اطلاعات ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شد

این ساعت در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه خواهد شد که دارای حافظه‌های ۱.۵ و ۴ گیگابایتی هستند. فرض بر این است که اندازه دو مدل ساعت با یکدیگر تفاوتی نداشته باشند و هر دو دارای صفحه نمایشی ۱.۱ اینچی هستند. همچنین این ساعت دارای گواهی IP68 است که می‌تواند در حدود ۵ فوت و به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب بماند.

پشت Samsung Galaxy Watch Active 2 نیز سنسور ضربان سنج وجود دارد که این بار در این سنسور از قابلیت borrowed که در Apple Watch Series 4 وجود داشت استفاده شده است و می‌تواند ریتم‌های غیر طبیعی قلب را تشخیص دهد که برای افرادی که دارای بیماری‌های دهلیزی هستند بسیار کارآمد خواهد بود. هر چند هنوز مشخص نیست این ویژگی در ساعت سامسونگ مجوز‌های لازم را دریافت کرده باشد.

اطلاعات ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شد

بیشتر بخوانید: انتشار رندر شیائومی Mi A3، نسل بعدی پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های اندروید وان +تصاویر

علاوه بر این سامسونگ در ساعت جدید خود از ویژگی Fall Detection ساعت‌های اپل استفاده کرده است که هنگام بروز حادثه و زمین خوردن او بلافاصله به نیرو‌های امدادی اطلاع خواهد داد و سپس با ارسال پیام به برخی افراد که خود کاربر آن‌ها را مشخص می‌کند، به این افراد نیز آگاهی خواهد داد.

هنوز اطلاعات کامل و رسمی این ساعت توسط سامسونگ اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

جزییات ساعت هوشمند جدید سامسونگ فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج