برگزیدگان جشنواره شعر و داستانک اردکان معرفی شدند


برگزیدگان جشنواره شعر و داستانک اردکان معرفی شدند

یزد - ایرنا - هفت اثر برگزیده دومین جشنواره عفاف و حجاب اردکان معرفی و در مراسمی در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله حائری از آنان تقدیر شد.

دومین جشنواره شعر و داستانک عفاف و حجاب با حضور مسئولان شهرستانی روز پنجشنبه به کار خود پایان داد و از بین ۳۱ اثر ارسالی، هفت اثر برگزیده در اختتامیه معرفی و تقدیر شدند.
در فراخوان این جشنواره که با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، حوزه علمیه و کانون شعر و ادب اردکان برگزار شد، شاعران و نویسندگان اردکانی ۳۱ اثر شعر و داستانک را به این جشنواره ارسال کردند و پس از داوری هفت اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.
در اختتامیه این جشنواره که شهردار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، رییس آموزش و پرورش، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دیگر مسئولان حضور داشتند، تعدادی از شعرای اردکانی به قرائت سروده های خود در مورد عفاف و حجاب پرداختند.
در پایان نیز از سیدابوالفضل طباطبایی، محمدجواد حلوایی، حسین مهمان‌پرست، حسین هاتفی، مرتضی نجاتی، فاطمه نوری و طاهره نوری به عنوان برگزیدگان دومین جشنواره عفاف و حجاب تقدیر شد.
از ۱۵ تا ۲۱ تیر به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی با نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...