زنده ماندن باورنکردنی پسر جوان پس از حمله گاوها! +فیلم


زنده ماندن باورنکردنی پسر جوان پس از حمله گاوها! +فیلم

مرد جوان پس از حمله دو گاو در مسابقات گاوبازی اسپانیا به طرز معجزه‌آسایی از مرگ گریخت.

زنده ماندن باورنکردنی پسر جوان پس از حمله گاوها! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تماشاگر جوانی که در فستیوال گاوبازی اسپانیا شرکت کرده بود از حمله مرگبار دو گاو خشمگین در خیابان به طرز معجزه‌آسایی جان سالم بدر برد. این مرد ۳۰ ساله که توسط دو گاو مورد تعقیب قرار گرفته بود در صحنه‌ای وحشتناک میان آن گرفتار و شدیدا مجروح شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه گرفتار شدن این مرد جوان میان دو گاو را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد جوان ابتدا پس از حمله یکی از گاو‌ها به سمت دیوار فلزی پرتاب می‌شود و لحظاتی بعد گاو دیگر در کنار دیوار فلزی با شاخ خود ضربات پیاپی به بدن او وارد می‌کند. در ادامه تماشاچیان به کمک این جوان آمدند و با گرفتن و کشیدن دم گاو موفق به نجات جان او می‌شوند.

بنا به اعلام رسانه‌های محلی اسپانیا این مرد روز دوشنبه توسط این گاو‌ها در بزرگراه کالاسپارا مورد حمله قرار گرفت. او که پس از این حادثه بیهوش شده بود ابتدا توسط اورژانس پزشکی مورد مداوای جزئی قرار گرفت و سپس به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در فستیوال گاوبازی اسپانیا در روز دوشنبه در حالی خبرساز می‌شود که حدود ۱۰ روز پیش نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در اسپانیا خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید: افتادن گردشگران زیر دست و پای گاوها در فستیوال گاوبازی +فیلم

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک حمله گاو به مرد جوان در فستیوال گاوبازی اسپانیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !