نمایشگاه تجسمی شهر در پردیس ملت پایتخت گشایش یافت


نمایشگاه تجسمی شهر در پردیس ملت پایتخت گشایش یافت

تهران-ایرنا- همزمان با هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر نخستین نمایشگاه تجسمی شهر نیز شامگاه چهارشنبه در پردیس سینماگالری ملت تهران گشایش یافت.

به گزارش ایرنا این نمایشگا ه تا ۱۸ مرداد هرروز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی بوستان ملت پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

همچنین در این نمایشگاه آثار ۵۰ هنرمند از نسل پیشکسوت، میانه و نسل جوان در قالب عکس و نقاشی به نمایش گذاشته شده است.
در بخش عکاسی ۲۴ هنرمند با ۲۸ اثر و در بخش نقاشی ۲۶ هنرمند با ۲۷ اثر شرکت کرده اند و در مجموع ۵۵ اثر در این نمایشگاه برای فروش ارائه شده است.

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آئین افتتاح نمایشگاه تجسمی شهر اظهارداشت: جشنواره‌های فیلم و تئاتر شهر از مهمترین جشنواره‌های این سازمان است که تاکنون ۶ دوره آن برگزار شده هست.
علیرضا زندوکیلی از برگزاری جشنواره هنری شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این جشنواره میزبان تمامی رشته‌های هنری خواهد بود.
وی افزود: اگر بخواهیم به موضوع انسان بپردازیم در کنار آن باید به موضوع شهر، شهرنشینی، مفاهیم و رویدادهای شهری و آنچه که یک شهر باید باشد، بپردازیم و هیچ کمبودی در این زمینه دیده نمی‌شود.
هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط مؤسسه تصویرشهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «شهروند مسئول، شهر سالم» در پنج بخش «سینمای ایران»، «سینمای بین الملل»، «محله»، «تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران» و «جنبی» از ۲۶ تا ۳۱ تیر امسال در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.
تهرام/۷۲۴۵/ ۱۰۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)