قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020


قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020

افرادی که به دنبال خرید هوندا اینسایت 2020 هستند هم‌اکنون می‌توانند این خودرو را به‌صورت استاندارد با بسته‌ی ایمنی و کمک‌راننده‌ی پیشرفته‌ی هوندا در تمامی تریم ها سفارش دهند. این خودرو هم‌اکنون از دو رنگ بدنه ی سفید پلاتینیوم و صدفی نیز سود می‌برد. مدل پایه‌ی LX قیمت 22930 دلاری داشته در حال که برای... The post قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020...

افرادی که به دنبال خرید هوندا اینسایت 2020 هستند هم‌اکنون می‌توانند این خودرو را به‌صورت استاندارد با بسته‌ی ایمنی و کمک‌راننده‌ی پیشرفته‌ی هوندا در تمامی تریم ها سفارش دهند. این خودرو هم‌اکنون از دو رنگ بدنه ی سفید پلاتینیوم و صدفی نیز سود می‌برد.

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020
مدل پایه‌ی LX قیمت 22930 دلاری داشته در حال که برای خرید مدل‌های EX و تورینگ باید حداقل 24310 و 28340 دلار پرداخت کرد. البته به این مبالغ باید 930 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020
قیمت اینسایت 2020 در مقایسه با مدل سال پیش 100 دلار افزایش یافته است.

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020
اما از نظر پرفورمنس باید گفت این خودرو از پیشرانه‌ی 1.5 لیتری با سیکل آتکینسون و دو واحد الکتریکی سود می‌برد که در مجموع قدرت 151 اسبی داشته و بنا به گفته‌ی هوندا باعث شتاب گیری خوبی می‌شوند. هوندا همچنین ادعا می‌کند تجربه‌ی رانندگی اینسایت بسیار بهتر از رقبای هیبریدی است.

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020
صرف‌نظر از تریم انتخابی، این ویژگی‌ها به‌صورت استاندارد در اینسایت 2020 وجود دارند: چراغ‌های جلوی LED، استارت دکمه‌ای و بسته‌ی ایمنی کامل هوندا. البته در صورتی که مدل EX را انتخاب نمایید صفحه‌نمایش 8 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به لیست تجهیزات اضافه خواهند شد.


فول ترین مدل یعنی تورینگ هم از صندلی‌های چرمی، صندلی برقی راننده با تنظیم در 8 جهت، سیستم ناوبری، کنترل تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و… سود می‌برد.

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت 2020


هوندا اینسایت 2020 به همراه سیویک و CR-V در تأسیسات گرینزبورگ این برند در ایندیانای آمریکا ساخته می‌شوند.
[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...