مکس ورشتپن عذرخواهی سباستین فتل را پذیرفت


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن مایل است تا برخوردش با سباستین فتل آلمانی در گرندپری بریتانیا را به فراموشی بسپارد. مرد هلندی به دنبال سکو بود که فتل در دور 37 از پشت به او زد و مکس را به روی سنگ ریزه ها فرستاد تا در نهایت او به پنجمی بسنده کند. ورشتپن گفت: با او صحبت کردم، به محض اینکه از ماشین پیاده شد عذرخواهی کرد، همین و بس. نمی شود شما خط تان را...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن مایل است تا برخوردش با سباستین فتل آلمانی در گرندپری بریتانیا را به فراموشی بسپارد. مرد هلندی به دنبال سکو بود که فتل در دور 37 از پشت به او زد و مکس را به روی سنگ ریزه ها فرستاد تا در نهایت او به پنجمی بسنده کند.

ورشتپن گفت:

با او صحبت کردم، به محض اینکه از ماشین پیاده شد عذرخواهی کرد، همین و بس. نمی شود شما خط تان را عوض کنید.

مکس ورشتپن عذرخواهی سباستین فتل را پذیرفتمکس ورشتپن عذرخواهی سباستین فتل را پذیرفت مکس ورشتپن و سباستین فتل – بریتانیا 2019

فتل وقتی قمار کرد و خط داخل را گرفت، مکس از او عبور کرد و بعد راننده فراری به ماشین راننده ردبول کوبید و باعث شد که هم بال جلویش را از دست بدهد و هم اینکه ده ثانیه پنالتی بگیرد. فتل گفت:

فکر کردم که داخل قرار بود باز شود، به نظر می رسید که میخواهد به میانه پیست برگردد. ولی بسته ماند و تصادف کردیم، اشتباه من بود.

مکس ورشتپن عذرخواهی سباستین فتل را پذیرفتمکس ورشتپن عذرخواهی سباستین فتل را پذیرفت مکس ورشتپن و چارلز لکلرک – اتریش 2019

قبل از برخورد مکس با سباستین فتل، ورشتپن در حال رقابت با دیگر راننده فراری یعنی چارلز لکلرک برای سکو بود و گفت که از این رقابت لذت می برده است. مکس در ادامه گفت:

خیلی خوب بودند، فکر میکنم از اتریش کمی روی دلش مانده بود پس داشت خیلی سخت دفاع میکرد، ولی مشکلی نیست، من پایه هستم. مطمئنا نمی خواستم که توی آن شاخ به شاخ شدن ها ریسک زیادی بکنم و به ماشینم آسیب بزنم چون می دانستم که ما کمی سریع تریم.

باید منتظر فرصت مناسب می ماندم ولی خوشبختانه تیم این کار را با یک استراتژی خوب برایم انجام داد و بعدش نتیجه خوب در دسترس بود.

این اتفاق باعث شد که ورشتپن در رده سوم جدول راننده ها باقی بماند و با 13 امتیاز اختلاف بالای فتل قرار داشته باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)