خودنمایی تماشایی راننده جگوار F-Type با رانندگی روی دو چرخ +فیلم


خودنمایی تماشایی راننده جگوار F-Type با رانندگی روی دو چرخ +فیلم

راننده‌ای به نام تری گرنت در جشنواره سرعت Goodwood با راندن جگوار F-Type روی دو چرخ مهارت خود و قدرت این اتومبیل را به رخ کشید.

خودنمایی تماشایی راننده جگوار F-Type با رانندگی روی دو چرخ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره سرعت Goodwood امسال پر از اتفاقات جالب بود و با وجود این که در حال حاضر به پایان رسیده است، هنوز هم ویدئوهایی از بخش‌های مختلف آن در فضای مجازی منتشر می‌شوند. برای مثال ویدئویی از یک خودروی جگوار F-Type منتشر شده که در حال عبور از یک تپه، تنها با دو چرخ خود است. البته پس از اتمام این کار احتمالا باید راننده، ماشین خود را به مکانیک نشان دهد؛ زیرا فشار زیادی به یکی از بخش‌های آن وارد شده است.

راندن جگوار F-Type روی دو چرخ

همان طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید تری گرنت، راننده این خودرو، از یک رمپ برای ایستادن F-Type به روی دو چرخ استفاده کرده است. پس از این که خودرو به روی دو چرخ خود ایستاد، گرنت با تمام توان خود سعی در حفظ تعادل آن در تمام طول مسیر تپه می‌کند. چند دفعه خودرو تا مرز افتادن پیش می‌رود اما راننده دست از تلاش نمی‌کشد و با مهارت فراوان تعادل را به F-Type برمی‌گرداند.

در ادامه ویدئو آن را مشاهده می‌کنید:

مشکلات راندن جگوار F-Type روی دو چرخ

اما همه چیز آن چنان هم خوب پیش نمی‌رود زیرا از دقیقه دوم به بعد نشانه‌هایی از فشار زیادی که به خودرو وارد شده، نمایان می‌شوند. در ابتدا تنها مشکلی که مشاهده می‌شود دودی است که از عقب ماشین بیرون می‌آید. در دقیقه ۲:۴۷ این فیلم هنگامی که دود خارج شده از ماشین بیشتر افزایش پیدا می‌کند، همه چیز خیلی بدتر می‌شود. تصویری که از پایین گرفته شده نشان می‌دهد دیفرانسیل عقب این خودرو مانند سیگار دود می‌کند.

دلیل این دودها هم کاملا مشخص است. هیچوقت طراحان جگوار فکر نمی‌کردند قرار است فردی این گونه با خودروی ساخته شده به وسیله آن‌ها رانندگی کند. احتمالا بخشی از خودرو به دلیل قرارگیری نادرست آن بیش از حد گرم شده است. در پایان این ویدئو نیز دود بیشتری دیده می‌شود که احتمالا ناشی از برخورد مایعات با بخش زیاد گرم شده خودرو باشد.

جگوار هم اکنون در حال انجام طراحی جدیدی برای F-Type است که به نظر می‌رسد این مدل یک نگاه کاملا متفاوت را ارائه می‌دهد. شایعاتی وجود دارد که براساس آن موتور ۴.۴ لیتری دوقلو توربو V8 BMW می‌تواند جایگزین فعلی موتور سوپرشارژ ۵.۰ لیتری شود.

انتهای پیام/

راننده ماهر جگوار F-Type را روی دو چرخ راند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی