با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید


با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید

فوت و فن‌های سفر - چگونه سفر کنیم؟ در یک دنیای کامل و عالی، سفر چیزی جز انتخاب مقصد، برداشتن یک کوله پشتی و لپ تاپ، بدست آوردن تجربه‌های جدید و ملاقات با مردمان محلی نیست. همه‌ی انسان‌ها در طول سال، میان آن همه کار و شلوغی، نیاز دارند که حتی چند روز برای خود باشند و از زندگی لذت ببرند. سفر در این ایام نیز می‌تواند بهترین چیز باشد. اما سفر نیز...

فوت و فن‌های سفر - چگونه سفر کنیم؟ در یک دنیای کامل و عالی، سفر چیزی جز انتخاب مقصد، برداشتن یک کوله پشتی و لپ تاپ، بدست آوردن تجربه‌های جدید و ملاقات با مردمان محلی نیست. همه‌ی انسان‌ها در طول سال، میان آن همه کار و شلوغی، نیاز دارند که حتی چند روز برای خود باشند و از زندگی لذت ببرند. سفر در این ایام نیز می‌تواند بهترین چیز باشد. اما سفر نیز برای خود فوت و فن‌هایی دارد که باید از آن مطلع باشد.
با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید۱. بسته بندی وسایل سفر را فراموش نکنید
بعضی از اجزای سفر ضروری هستند، ولی برخی دیگر کاملا اختیاری. بسته بندی سفر برای هرکس نوع خاص خود را دارد، اما وسایلی نظیر: کوله پشتی، گذرنامه، لپ تاپ (اختیاری) و ترجیحا یک دوربین دیجیتال می‌تواند از اجزای مورد نیاز هر کس در سفر باشد.
با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید
۲. درسفر ماجراجو باشید
باید برای به دست آوردن برخی از تجارب، سفر را به صورت مستقل انجام دهید. این سفر می‌تواند یک سفر جذاب و ماجراجویانه همراه با تور باشد.

با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید
۳. تا می‌توانید تجربه کسب کنید
تمامی محتویات سفر را تحت پوشش قرار دهید. این محتویات می‌تواند شامل: غذا، فرهنگ، جشنواره ها، بنا‌های تاریخی، مکان‌های مدرن، مناطق طبیعی زیبا، مکان برای اقامت و یا هر موضوع دیگر مربوط به سفر باشد.
با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید
۴. یادداشت (سفرنامه) داشته باشید
یک دفترچه یادداشت همراه داشته باشید. تمام خاطرات سفر را بعد روز‌هایی که می‌گذارین در آن یادداشت کنید. شاید در طول سفر فرصت نکنید این خاطرات را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. یادداشت آن‌ها را در جایی داشته باشید تا بعد از سفر در فرصتی مناسب آن‌ها را به اشتراک بگذارید.
با فوت و فن‌های سفر آشنا شوید
۵. تجربه های خودرا به اشتراک بگذارید
اگر ایده‌های خوب و کمی مهارت در نوشتن دارید، می‌توانید خاطرات سفر را به یک مقاله تبدیل کنید و آنرا برای استفاده در اختیار ناشران، آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان سفر قرار دهید تا در وبلاگ و سایت‌های خود برای آگاه کردن دیگر مسافران از آن استفاده کنند.
مترجم: سحر مردانه | منبع: wikihow

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید