محور 40 متری 3 شهرک حاشیه شهر زاهدان بازگشایی شد


محور 40 متری 3 شهرک حاشیه شهر زاهدان بازگشایی شد

زاهدان- ایرنا- محور 40 متری شهرک الغدیر به 2 شهرک برق و جهاد زاهدان با تاکیدات استاندار سیستان و بلوچستان و پیگیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان پس از تأکیدات استاندار و با پیگیری و همت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و همکاری دستگاه‌های متولی، با تخریب دیوار شرکت توزیع برق، معبر ۴۰ متری شهرک الغدیر به شهرک‌های برق و جهاد زاهدان بازگشایی شد.

با بازگشایی این محور علاوه بر فراهم شدن رضایتمندی ساکنان این شهرک‌ها، مسیر تردد شهرک نشینان یادشده نیز نزدیک و آرزوی دیرینه مردم این منطقه محقق شده است.

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با انتقاد از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر زاهدان، اعلام کرد: روابط عمومی این ۲ نهاد در اقدامی غیرمنصفانه و بدور از واقعیت، نسبت به انعکاس و انتشار خبر بازگشایی دیوار معبر یادشده بگونه ای وانمود کردند که نقش اصلی مسئولان مرتبط از جمله استاندار سیستان و بلوچستان و پیگیری‌های مکرر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و همچنین همکاری ادارات مربوطه از جمله راه و شهرسازی، شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای را کمرنگ جلوه داده و این اقدام را به خود نسبت داده‌اند که این عمل به دور از انصاف و اخلاق حرفه‌ای از ۲ بعد اجرایی و رسانه‌ای است.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)