همکاری با رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی ضروری است


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه دیدارهای خود برای گسترش تعاملات رسانه ای با رسانه ها و قدردانی از خبرنگاران، امروز از خبرگزاری فارس بازدید کرد. به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان، در بازدید نزدیک به سه‌ساعته از تحریریه خبرگزاری...

همکاری با رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی ضروری است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه دیدارهای خود برای گسترش تعاملات رسانه ای با رسانه ها و قدردانی از خبرنگاران، امروز از خبرگزاری فارس بازدید کرد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان، در بازدید نزدیک به سه‌ساعته از تحریریه خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه ضروری است با همکاری‌های مشترک درباره موضوعات مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، آگاهی عمومی را افزایش داد، گفت: درباره بسیاری از موضوعات در حوزه فناوری اطلاعات هنوز آگاهی قابل‌توجهی در جامعه وجود ندارد و ایجاد چنین آگاهی‌ای برای توسعه ارتباطات و فناوری ارتباطات ضروری است.
وی افزود: مثلاً وقتی صحبت از اینترنت اشیا می‌شود شاید خیلی‌ها اطلاع چندانی نداشته باشند که استفاده از آن تا چه اندازه می‌تواند شرایط زندگی را تسهیل کند و یا با نهادینه شدن دولت الکترونیک تا چه اندازه شفافیت و بهره‌وری در کشور افزایش خواهد یافت. این‌ها و بسیاری از فعالیت‌های نوین ارتباطی نیاز به بسترسازی و آگاهی بخشی عمومی دارند.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: از جانب مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این آمادگی وجود دارد که برای افزایش آگاهی بخشی عمومی درباره مفاهیم تازه در حوزه فناوری اطلاعات همکاری نزدیک و مشترکی صورت گیرد.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت افزایش ارتباط مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با رسانه‌ها گفت: انتقاد جزئی از کار رسانه است و ما از آن استقبال می‌کنیم اما برخی مواقع انتقاد ناشی از کمی اطلاع است. برای مثال گاهی در موضوع شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات موردانتقاد قرار می‌گیرد درحالی‌که این شبکه از سه لایه زیرساخت، خدمات و محتوا برخوردار است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها در لایه زیرساخت مسئولیت دارد و اگر کوتاهی باشد ناشی از کم‌کاری دیگر نهادهای مسئول در لایه خدمات و محتواست.
هادیان در این حضور نزدیک به سه‌ساعته در خبرگزاری فارس، در تحریریه این خبرگزاری حاضر شد و با خبرنگاران حوزه‌های مختلف دیدار و گفت‌وگو کرد.
بر اساس این گزارش در این دیدار دبیران بخش‌های مختلف، فرایند تولید و انتشار خبر در حوزه تخصصی خود را برای رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات شرح دادند.
بر اساس این گزارش، با نزدیک شدن به روز خبرنگار، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیدار و گفتگو با اصحاب رسانه را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش دارد تا ۱۷ مرداد، از تحریریه روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های دیدن کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«بِلایند دِیت» یا ملاقات کور برای ازدواج؛ نمایشگر تجمل‌خواهی در جامعه