گام اجرایی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های پژوهشی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات


رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه هایی که به سفارش سازمانهای تابعه وزارت ICT و یا مشتری بیرونی انجام می شود، از تصویب در شورای پژوهشی معاف خواهد شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس این پژوهشگاه با مدیران و مجریان پروژه های پژوهشکده امنیت دیدار کرد.دکتر یزدانیان در...

گام اجرایی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های پژوهشی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه هایی که به سفارش سازمانهای تابعه وزارت ICT و یا مشتری بیرونی انجام می شود، از تصویب در شورای پژوهشی معاف خواهد شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از سیتنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس این پژوهشگاه با مدیران و مجریان پروژه های پژوهشکده امنیت دیدار کرد.
دکتر یزدانیان در این جلسه، تعامل پژوهشکده امنیت با فعالان حوزه ICT در کشور را از نقاط قوت این پژوهشکده اعلام کرد و خواستار ارائه شفاف تر فعالیتهای پژوهشکده امنیت در سطح کشور شد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران پژوهشکده‌ی امنیت این پژوهشگاه، درخواست کرد که تمرکز پژوهشکده بر تولید محصول و سامانه، بیشتر از ارائه‌ی مقاله باشد.
یزدانیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از این پس در پژوهشگاه، پروژه هایی که به سفارش سازمانهای تابعه وزارت ICT و یا مشتری بیرونی انجام می شود، از تصویب در شورای پژوهشی معاف خواهد شد.
گفتنی است؛ هر یک از مدیران و مجریان پروژه پژوهشکده امنیت فعالیتهای در حال انجام را معرفی نمودند و در آخر دکتر یزدانیان از بخشهای مختلف پژوهشکده امنیت دیدار کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزیر امور خارجه بانجول را به مقصد تهران ترک کرد