کرج در حوزه امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است


کرج در حوزه امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

کرج - ایرنا- معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: این شهرستان به واسطه حضور اقوام مختلف و 200 هزار اتباع و مهاجر خارجی در کلانشهری با وسعت باغات و تفرجگاه های متعدد، از اهمیت ویژه ای در حوزه امنیتی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، غفور قاسم پورروز یکشنبه در دیدار با سرهنگ فیروزخواه فرمانده انتظامی شهرستان کرج و روسا و معاونان کلانتری های این شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی سبزقامتان حوزه امنیتی و برقرارکنندگان آرامش در جامعه، اهمیت جایگاه این قشر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برقراری امنیت پایدار مردم با تعامل و وحدت خوبی که در سطح استان برقرار است، مهمترین رسالت دستگاه های امنیتی به شمارمی رود.

وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم و برقراری آرامش اجتماعی در سطح شهرستان کرج با تعامل خوبی بین دستگاه های امنیتی، سپاه پاسداران و بسیج تداوم دارد و نیروی انتظامی نیز به حول و قوه الهی با مشارکت مردم از شیوه های پیشگیرانه به نحو احسن استفاده کرده است.
معاون استاندار البرز همچنین با تأکید بر حفظ مولفه «وحدت» در کشور گفت: در شرایط حساس فعلی با حمایت مردم در کنار مسولان نظام در مسیر تقویت همگرایی و وحدت عمومی جامعه حرکت می کنیم.
وی در ادامه با قدردانی از نحوه برخورد صحیح نیروی انتظامی با مشاهده هرگونه تخلف افزود: رعایت اخلاق با حفظ اقتدار راهبرد نیروی انتظامی است و برخورد منطقی مبتنی بر چارچوب ها طبق ضوابطی که قانون تبیین کرده قابل تحسین بوده و در این رابطه هیچ گونه رفتار توهین آمیزی با برقرار کنندگان نظم و آرامش قابل اقماض نخواهد بود.
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی نیز همواره در برابر بی مهری ها خویشتن دار بوده است و فرمانداری شهرستان کرج نیز به حکم وظیفه ای که در این رابطه دارد، همواره در کنار برقرار کنندگان نظم و آرامش در جامعه خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام فعالیت ها و توفیقات فرهنگی و اجتماعی مختلف در بستر امنیت شکل گرفته و بدون امنیت کاری انجام نخواهد شد، بر ضرورت ایستادگی مردم در برابر قدرت نمایی زورگویان و مقاومت در برابر سلطه گران خارجی بویژه در رأس آن امریکای جنایتکار تأکید کرد و گفت: باید برای رسیدن به حق مان ایستادگی و مقاومت کنیم و جز «مقاومت» راه دیگری در مقابل یاوه گویان وجود ندارد.
با مشارکت حداکثری مردم، انتخاباتی باشکوه در شهرستان کرج برگزار خواهیم کرد
معاون استاندار البرز در محور دیگری با اشاره به رویداد سیاسی پیش رو نیز گفت: در سال انتخابات نیز قرار داریم و این رویدادسیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در این زمینه از تمام ظرفیت های مردمی و اجتماعی برای حضور حداکثری استفاده خواهد شد تا انتخاباتی پرشور و باشکوه با مشارکت مردم عزیز برگزار شود.
وی افزود: در سال جدید از طرح های اجتماعی و امنیتی نیز حمایت خواهیم کرد و مصمم به حل مشکلات یگان انتظامی شهرستان هستیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
دراین نشست گزارش مبسوط از آخرین وضعیت مراکز نیروی انتظامی شهرستان کرج و مأموریت ها و توفیقات انجام شده به فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام شد.

۸۰۲۹/‏۶۹۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری