رزمندگان معسر از افزایش حقوق برخوردار می شوند‌


رزمندگان معسر از افزایش حقوق برخوردار می شوند‌

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت: مصوبه افزایش حقوق سال ۱۳۹۸ مبنی بر افزایش رقم ثابت ۴۰۰ هزار تومان و تا ده درصد شامل همه کارکنان وبازنشستگان لشکری و کشوری می شود که برای گروهی از رزمندگان اجرا نشده...

حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اعتراض رزمندگانی که مشمول قانون افزایش حقوق در سال ۱۳۹۸ قرار نگرفته بودند، گفت: موضوع اعتراض رزمندگانی که مشمول قانون افزایش حقوق در سال ۱۳۹۸ نشده بودند؛ در دستور کار‌ مجلس قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مصوبه افزایش حقوق سال ۱۳۹۸ مبنی بر افزایش رقم ثابت ۴۰۰ هزار تومان و تا ده درصد شامل همه کارکنان وبازنشستگان لشکری و کشوری می شود که برای گروهی از رزمندگان اجرا نشده بود،که در دستور کار مجلس قرار گرفت.

عضو کمیسیون بودجه ومحاسبات مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته هیات دولت نیز این افزایش حقوق را در دستور کار خود قرار داد ومقرر گردید که برای رزمندگان معسر نیز در اسرع وقت احکام حقوقی ۹۸ صادر شود.

وی تصریح کرد: این افزایش از فروردین ۹۸ اعمال می شود وامیدواریم در اسرع وقت به رزمندگان وجانبازان مشمول این قانون پرداخت صورت گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !